محل برگزاری مسابقات صفحه آغازین
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

با بهینه سازان اطلاعات پویا و تراشه سبز تهران فینالیست‌های نهمین دوره فوتسال جام انفورماتیک

منبع خبر : کارگروه رسانه کمیسیون امور فرهنگی - جمعه ۱۱ دی ۱۳۸۸

با بهینه سازان اطلاعات پویا و تراشه سبز تهران فینالیست‌های نهمین دوره فوتسال جام انفورماتیکبا برگزاری دو بازی حساس در سالن شهید کشوری در تاریخ 11/10/88 تیم‌های بهینه سازان اطلاعات پویا و تراشه سبز تهران به بازی فینال راه یافتند و خدمات انفورماتیک بهمراه مجتمع پایتخت راهی بازی رده بندی شدند.

بازی اول: صعود هوشیارانه بهینه سازان اطلاعات پویا به فینال

بازی تیم‌های بهینه سازان اطلاعات پویا و مجتمع پایتخت در حضور هواداران پرشور و پرتعداد دو تیم آغاز شد، بازی در ابتدا با برتری بهینه سازان همراه بود و این تیم خیلی زود در اثر اشتباه دروازه‌بان پایتخت و هوشیاری مهاجم خود به گل دست یافت. پس از این گل تیم پایتخت حملات زیادی را تدارک دید که در چهار نوبت، دروازه‌بان بهینه سازان با رشادت دروازه خود را بسته نگهداشت دو بار هم مهاجمان پایتخت با بی‌دقتی توپ را به بیرون زدند. تیم بهینه سازان هم در ضد حملات خطرناک بود بطوریکه یک بار دروازه‌بان پایتخت را به واکنش واداشت و یکبار هم فرصت عالی را به بیرون زدند. در ادامه تیم بهینه سازان از روی یک ضربه کاشته به زیبائی گل دوم را به ثمر رساند و کار را برای حریف سخت تر نمود. تیم پایتخت پس از این گل کماکان به حملات خود ادامه داد و پس از اینکه ضربه زیبای بازیکنان این تیم به تیر دروازه اصابت کرد در برگشت مهاجم پایتخت با ضربه سری دقیق یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بلافاصله پس از این گل ضربه سنگین تیم پایتخت با اصابت به تیر دروازه به بیرون رفت و یکبار هم فرصت حتمی این تیم را دروازه‌بان بهینه سازان به زیبائی راهی کرنر کرد. بازی در پایان نیمه اول 2 بر یک بسود بهینه سازان تمام شد.

در اوایل نیمه دوم اشتباه مسلم دروازه‌بان پایتخت در خروج بیش از حد از دروازه و هوشیاری فوق العاده بازیکن بهینه سازان باعث شد که توپ از راه دور و به آرامی برای سومین بار وارد دروازه مجتمع پایتخت شود. پس از این گل دو فرصت پیاپی پایتخت به هدر رفت و این تیم به بازی کاملا تهاجمی روی آورد و بهینه سازان در لاک دفاعی فرو رفت. دفاع بهینه سازان با یارگیری فشرده بسیار عالی عمل می‌کرد در ادامه بازی بازیکنان پایتخت یک فرصت عالی را به بیرون زدند و در پنج نوبت دیگر دروازه‌بان و مدافعین بهینه سازان با رشادت و هوشیاری مقاومت کرده و حملات جدی حریف را مهار نمودند. بهینه سازان نیز در دو نوبت بر روی ضد حملات خطر ساز شد و سرانجام فشار حملات پایتخت با ضربه‌ای زمینی این تیم را به دومین گل رساند. پس از این گل ضربه سنگین بهینه سازان با اختلاف اندکی به بیرون رفت. در ادامه بازی تیم پایتخت یک بار دیگر تیر دزه حریف را به لرزه درآورد و در مصاف با دروازه‌بان چالاک حریف نیز ره به جائی نبرد یک بار هم بهینه سازان فرصت عالی گل زنی را از دست داد و نهایتا بازی با حساب 3 بر 2 به نفع بهینه سازان اطلاعات پویا خاتمه یافت و این تیم راهی بازی فینال شد.

متاسفانه در پایان این بازی مربی و برخی بازیکنان تیم مجتمع پایتخت با رفتاری دور از شان مسابقات با تیم حریف و کمیته برگزاری رفتار نمودند که به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و جا دارد کمیته برگزاری نسبت به این رفتار تیم پایتخت تصمیم گیری متناسب انجام دهد. لازم به ذکر است سرپرست و برخی مسئولان تیم پایتخت و گروه دیگری از بازیکنان این تیم با رفتار خوب خود سعی در آرام کردن اعضاء معترض تیم خود داشتند که شایسته تشکر و قدردانی است.

بازی دوم: تراشه سبز تهران، یک تیر و دونشان

بازی بسیار حساس تیم‌های خدمات انفورماتیک و تراشه سبز تهران در حضور هواداران دو تیم در شرایطی آغاز شد که یادآور فینال دوره قبل بازی‌ها بود. بازی با حملات تیم تراشه و آرام کردن بازی از سوی خدمات آغاز شد. ضربه زیبای تراشه با واکنش عالی گلر خدمات به کرنر رفت و ضربه سر بازیکن تراشه نیز توسط دروازه‌بان حریف مهار شد. در پاسخ به این حملات ضربه زیبای خدمات از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه فرصت عالی تراشه توسط دروازه‌بان خدمات مهار شد و در برگشت ضربه عالی بازیکن خدمات را دروازه‌بان تراشه کنترل نمود. در دقایق باقیمانده نیمه اول تیم تراشه سبز فشار حملات خود را بیشتر کرد که در دو نوبت فرصت‌های مناسب گل زنی را به بیرون زد یک بار هم دروازه‌بان خدمات با رشادت توپ را به کرنر فرستاد تا نیمه اول بازی بدون گل مساوی خاتمه یابد.

نیمه دوم با ضربه سر خطرناک تراشه و واکنش مناسب دروازه‌بان خدمات آغاز شد و در پاسخ به این حمله فرصت عالی خدمات با دخالت دفاع و دروازه‌بان ترشه مهار شد و در برگشت این توپ ضربه سنگین تراشه به تیر دروازه اصابت کرد. پس از اینکه یکبار هم ضربه خطرناک تراشه توسط دروازه‌بان خدمات مهار شد بازی به تعادل کشیده شد و دو تیم سعی در حفظ بازی و آزمودن بخت خود از روی شوت راه دور بودند. در اواخر بازی تیم خدمات فشار خود را بیشتر کرد که در یک نوبت ضربه سنگین این تیم توسط دروازه‌بان تراشه دفع شد و یکبار هم فرصت مناسب این تیم از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه بدنبال یک ضربه از نقطه پنالتی دوم تیم تراشه بهترین فرصت برای پیروزی در وقت قانونی را از دست داد و ضربه را با شدت تمام به تیر عمودی دروازه کوبید و بازی در نهایت همانطور که پیش بینی می‌شد به ضربات پنالتی کشیده شد که در این ماراتن سخت تیم تراشه سبز تهران موفق شد با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسیده و ضمن جبران شکست سال قبل خود در برابر خدمات به فینال این مسابقات نیز راه یابد.

  • در نهمین روز این مسابقات 5 گل در دو بازی از خط دروازه‌ها گذشت و میانگین 2. 5 گل در هر بازی بدست آمد.
  • حضور اعضاء صنف در سالن مانند هفته‌های قبل انگیزه دو چندانی به تیم‌ها می‌داد.

نهمین دوره این مسابقات از ساعت 10 صبح روز جمعه مورخ 18/10/88 با برگزاری دو دیدار به شرح زیر پایان خواهد یافت و چهره تیم‌های اول تا چهارم مسابقات مشخص خواهد شد:

  • مجتمع پایتخت – خدمات انفورماتیک (بازی رده بندی)
  • تراشه سبز تهران – بهینه سازان اطلاعات پویا (بازی فینال)

جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و مشاهد تصاویر بازی‌ها به سایت اختصاصی مسابقات به نشانی www.IfCup.ir یا سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به نشانی www.irannsr.org مراجعه فرمائید.

 

 

 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
 
نتایج مسابقه نهایی - رده‌بندی
خدمات انفورماتیکمقام سوم
0 - 3
بازی ۶۳
بهینه سازان مقام چهارم
نتایج مسابقه نهایی - فینال
تراشه سبز تهران
 -
بازی ۶۴
مجتمع پایتخت
نشان حامیان

مشاهده فهرست حامیان

 

 

  تیم‌های حاضر  |  جدول گروه‌بندی  |  نتایج مسابقات  |  جدول زمان‌بندی  |  مجموعه تصاویر  |  اخبار 
 
 

 

Powered and development by Adamak.net

http://www.adamak.net 

 
Google Analytics Alternative