محل برگزاری مسابقات صفحه آغازین
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

دو دیدار حساس برای راه یابی به فینال مسابقات

منبع خبر : کارگروه رسانه کمیسیون امور فرهنگی - سه‌شنبه ۸ دی ۱۳۸۸

با دو دیدار حساس برای راه یابی به فینال مسابقات مرحله نیمه نهائی نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک از ساعت 10 صبح روز جمعه 11/10/88 با انجام دو دیدار فینال گونه به پایان خواهد رسید و چهره برگزار کنندگان دیدار فینال و بازی رده‌بندی مشخص خواهد شد. چهار تیم شایسته و قدرتمند بهینه سازان اطلاعات پویا، مجتمع پایتخت، خدمات انفورماتیک و تراشه سبز تهران در این مرحله تلاش خواهند کرد تا با حضور در فینال گام بلندی را برای فتح جام بردارند.

علیرغم اینکه استرس حذف شدن از مسابقات در میان این چهار تیم وجود ندارد می‌بایست به این موضوع توجه نمایند که یکسوی مسابقه برد و سوی دیگر آن باخت است و به جرات می‌توان گفت پیش بینی این دو بازی بسیار سخت است.

بازی اول: بهینه سازان اطلاعات پویا در حالی به مصاف تیم مجتمع پایتخت می‌رود که نمی‌خواهد همانند دوره قبل راهی بازی رده‌بندی شود پیروزی در این دیدار برای بهینه سازان بسیار حائز اهمیت است چرا که باعث رشد جایگاه این تیم نسبت به دوره قبل خواهد شد. مجتمع پایتخت نیز که در اولین دوره حضور خود در بازی‌ها بیش از حد تصور ظاهر شده و تا جمع چهار تیم خود را بالا کشیده است به دنبال تداوم حرکت رو به رشد در این تورنمت می‌باشد.

بازی دوم : خدمات انفورماتیک و تراشه سبز تهران برگزار کنندگان فینال دوره قبل این بار در مرحله نیمه نهائی به مصاف هم می‌روند. دیداری که مانع از تکرار فینال سال گذشته خواهد شد .خدمات انفورماتیک نمی خواهد جام را از دست بدهد و تراشه سبز هم بدنبال جبران شکست تلخ خود در فینال هشتمین دوره می‌باشد. برنده این دیدار برای کسب جام شانس بسیار بالائی خواهد داشت چرا که فینال زودرس مسابقات را برده است.

با توجه به حساسیت دو بازی فوق از هرگونه تحلیل فنی بازی‌ها خودداری نموده و به این مطلب بسنده می‌کنیم که چهار تیم تمرین ضربات پنالتی را فراموش نکنند و به آن بیشتر توجه نمایند.

 

 

 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
 
نتایج مسابقه نهایی - رده‌بندی
خدمات انفورماتیکمقام سوم
0 - 3
بازی ۶۳
بهینه سازان مقام چهارم
نتایج مسابقه نهایی - فینال
تراشه سبز تهران
 -
بازی ۶۴
مجتمع پایتخت
نشان حامیان

مشاهده فهرست حامیان

 

 

  تیم‌های حاضر  |  جدول گروه‌بندی  |  نتایج مسابقات  |  جدول زمان‌بندی  |  مجموعه تصاویر  |  اخبار 
 
 

 

Powered and development by Adamak.net

http://www.adamak.net 

 
Google Analytics Alternative