محل برگزاری مسابقات صفحه آغازین
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

راه یابی چهار تیم به مرحله نیمه نهائی نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

منبع خبر : کارگروه رسانه کمیسیون امور فرهنگی - جمعه ۴ دی ۱۳۸۸

راه یابی چهار تیم به مرحله نیمه نهائی نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیکبا برگزاری چهار بازی حساس در سالن شهید کشوری در تاریخ 4/10/88 تیم‌های بهینه سازان اطلاعات پویا، خدمات انفورماتیک، مجتمع پایتخت و تراشه سبز تهران راهی مرحله نیمه نهائی مسابقات شدند.

بازی اول: بهینه سازان اطلاعات پویا فاتح دیداری سخت و نفسگیر

دیدار تیم‌های بهینه سازان اطلاعات پویا و فن آوران انیاک در حالی آغاز شد که تماشاگران پرشور هر دو تیم و به ویژه بهینه سازان با شور و حرارت خاصی از تیم‌های خود حمایت میکردند. بازی با برتری نسبی بهینه سازان و ضربات از راه دور این تیم آغاز شد و در ادامه بازیکن بهینه سازان در مصاف رو در رو با دروازه بان حریف فرصت مناسبی را از دست داد و به دنبال آن ضربه زمینی انیاک وارد دروازه حریف شد. پس از این گل بهینه سازان فشار خود را بیشتر کرد و در جریان یک ضربه کرنر با ضربه‌ای سنگین به گل تساوی دست یافت. در ادامه بازی در دو نوبت شوت‌های بازیکنان انیاک توسط دروازه بان بهینه سازان مهار شد. در حالیکه بازی بصورت متعادل در جریان بود تیم بهینه سازان با شوتی زیبا به گل دوم دست یافت و با فاصله اندکی ضربه زمینی و دقیق بهینه سازان برای سومین بار وارد دروازه انیاک شد و نیمه اول 3 بر یک بسود بهینه سازان خاتمه یافت.

نیمه دوم با برتری نسبی انیاک و بسیار پرتحرک آغاز شد که بهینه سازان با شوتی سنگین و راه دور تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد که در برگشت ضربه زیبای انیاک را گلر بهینه سازان مهار کرد و به دنبال مصدومیت در این صحنه تعویض شد و مدافع این تیم درون دروازه قرارگرفت. درحالیکه دو تیم با حملات مداوم خود بازی پایاپای و زیبائی را به نمایش گذاشته بودند انیاک با یک کار تاکتیکی و ضربه‌ای زیبا به گل دوم دست یافت و با افزایش فشار خود و با ضربه‌ای سنگین بازی را به تساوی کشاند. بهینه سازان پس از این گل بازی را تهاجمی تر دنبال کرد و با ضربه‌ای محکم تاق دروازه حریف را فرو ریخت انیاک که بازی را از دست رفته میدید با تهاجمی همه جانبه و ضربه‌ای زمینی بازی را به تساوی کشاند و فرصت دیگری را نیز از دست داد. در حالیکه بازی میرفت تا به ضربات پنالتی کشیده شود ضربه مستقیم و از راه دور بهینه سازان برای پنجمین بار وارد دروازه شد و منجر به برد 5-4 این تیم در این دیدار پرگل، جذاب و نفسگیر شد.

بازی دوم: صعود دشوار خدمات انفورماتی

بازی تیم‌های خدمات انفورماتیک و ندا پرداز انفورماتیک در شرایطی آغاز شد که تیم ندا پرداز تعداد بسیاری هوادار در سالن داشت که به این تیم روحیه داده و کار را برای هواداران خدمات س کرده بودند. همزمان با شروع بازی نداپرداز با ضربه‌ای خطرناک زنگ خطرجدی را برای خدمات به صدا در آورد و در دقایق اولیه برتری نسبی داشت. پس از این دقایق خدمات در چند نوبت دروازه ندا پرداز را تهدید کرد که دروازه بان این تیم سد راهی در برابر حملات خدمات بود. از اواسط نیمه اول خدمات انفورماتیک توپ و میدان را در دست گرفت که یک بار ضربه سنگین این تیم مماس با تیر افقی به بیرون رفت و بار دیگرتیر عمودی نداپرداز به لرزه در آمد. در یک نوبت هم بازیکنان خدمات دروازه خالی ندا پرداز را کج دیده و توپ را به بیرون زدند و نیمه اول بدون گل مساوی خاتمه یافت.

در نیمه دوم و در حالی که بازی متعادل دنبال میشد فرصت عالی خدمات با تکل زیبای بازیکن نداپرداز از دست رفت. ندا پرداز هم در یک نوبت به شدت دروازه خدمات را تهدید کرد و در ادامه بازی تیم خدمات با ضربه‌ای سنگین و قاطع دروازه ندا پرداز را گشود و به دنبال آن یکبار هم تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد. در دقایق پایانی بازی تیم ندا پرداز بر بازی مسلط شد و پس از اینکه فرصت مناسب گل زنی رابه بیرون زد سرانجام در لحظات پایانی بازی حرکت تیمی عالی ندا پرداز بازی را به تساوی کشاند و سرنوشت برنده دیدار به ضربات پنالتی سپرده شد که در این مرحله خدمات انفورماتیک از تجربه بالای خود استفاده نموده و 3 بر 2 در ضربات و در مجموع 4 بر 3 بازی را برد و راهی مرحله نیمه نهائی شد.

بازی سوم: حضور مقتدرانه مجتمع پایتخت در مرحله نیمه نهائی

تیم‌های اسوه ایران و مجتمع پایتخت سومین دیدار مرحله یک چهارم نهائی را برگزار کردند. با شروع بازی تیم اسوه خیلی زود به گل دست یافت که توسط داور مردود اعلام شد. به دنبال مهار ضربه پایتخت توسط دروازه بان اسوه تداوم حملات پایتخت با حرکتی در عمق منجر به گل اول این تیم شد. پس از این گل هر دو تیم فرصتهای مناسبی را بر روی دروازه‌ها بدست آوردند که آمادگی دروازه بانها مانع از به ثمررسیدن گل دیگری بود تا اینکه پایتخت باز هم در حرکتی عمقی با پاس در دهانه دروازه به گل دوم دست یافت و در ادامه نیز در مصاف تک به تک فرصت مناسبی را از دست داد و نیمه اول 2-0 بسود مجتمع پایتخت به پایان رسید. در نیمه اول این دیدار تیم اسوه از تشویق هواداران خود و تماشاگران تیم بهینه سازان بهره مند بود.

با شروع نیمه دوم پس از اینکه ضربه پایتخت به تیر دروازه اصابت کرد در جریان یک کار تیمی در عرض و ضربه‌ای زیبا گل سوم پایتخت وارد دروازه اسوه شد و در ادامه در شرایط تک به تک دروازه بان اسوه با رشادت ایستادگی کرد. تیم اسوه پس از دریافت گل سوم هم به جهت قوای بدنی و هم به لحاظ تاکتیکی دچارافت مشهودی شد و بازیکنان پایتخت پس از اینکه یک بار دیگر توپ را به تیر دروازه کوبیدند با حرکتی تکنیکی و ضربه‌ای دقیق به گل چهارم دست یافتند. پس از این گل بازیکن شماره 8 پایتخت با حرکتی بسیار عالی توپ را از خط دفاعی خود تا قلب دفاع حریف حمل کرد و به زیبائی گل پنجم را به ثمر رساند و بازی نهایتا با نتیجه قاطع 5 بر صفر بسود مجتمع پایتخت پایان یافت.

بازی چهارم: جشنواره گل تراشه سبز تهران

در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهائی ، تراشه سبز تهران رو در روی خدمات انفورماتیک راهبر قرار گرفت. در اوایل بازی در پی حرکتی عمقی و ضربه‌ای سنگین اولین گل تراشه به ثمر رسید. در پاسخ به این گل راهبر شوت سنگینی را راهی درواه حریف کرد که دروازه بان تراشه با یک دست توپ را به کرنر فرستاد. در ادامه تراشه با ضربه‌ای از راه دور توپ را به کنج دروازه حریف فرستاد و با تداوم حملات خود توپ را به تیر دروازه کوبید که در برگشت ضربه زمینی بازیکنان تراشه منجر به گل سوم این تیم شد. در لحظات پایانی نیمه اول دروازه بان تیم راهبر در اقدامی جالب پس از دفع توپ تراشه با حضور در زمین حریف پاس دریافتی را وارد دروازه تراشه کرد و دروازه بان گل زن این دیدار بود. بدین ترتیب نیمه اول 3-1 بسود تراشه به پایان رسید.

تراشه نیمه دوم را نیز پرفشار آغاز کرد و پس از اینکه یک بار تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد با ضربه‌ای زمینی به گل چهارم دست یافت و بلافاصله با کار تیمی عالی گل پنجم را نیز به ثمر رساند و در ادامه با پاس عمقی و ضربه‌ای سنگین ششمین گل تراشه نیز به زیبائی به ثمر رسید پس از این گل تیم راهبر ضمن تعویض دروازه بان خود یکی از بازیکنان را بجای وی در درون دروازه قرار داد. تراشه که هنوز عطش گل زنی داشت چندین بار به شدت دروازه راهبر را تهدید کرد که هر بار دروازه بان جدید این تیم بخوبی سد راه مهاجمان تراشه شد سرانجام ضربه فنی و زاویه دار تراشه گل هفتم این تیم را در پی داشت. بدنبال این گل تیم راهبر با ضربه‌ای سنگین به گل دوم دست یافت در پاسخ به این گل تراشه دو فرصت تک به تک را ازدست داد و یکبار هم توپ را به تیر دروازه حریف کوبید. در اواخر بازی هشتمین گل تراشه نیز به ثمر رسید و بازی با نتیجه سنگین 8 بر 2 بسود تراشه سبز تهران خاتمه یافت.

  • در هشتمین روز این مسابقات 26 گل در چهار بازی از خط دروازه‌ها گذشت و میانگین 6. 5 گل در هر بازی بدست آمد.
  • از چهار بازی مرحله یک چهارم یک بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.
  • تیم‌های اول(خدمات انفورماتیک)، دوم (تراشه سبز تهران) و چهارم (بهینه سازان اطلاعات پویا) دوره قبل به مرحله نیمه نهائی نهمین دوره مسابقات صعود کردند.

مرحله نیمه نهائی این مسابقات از ساعت 10 صبح روز جمعه مورخ 11/10/88 با برگزاری دو دیدار به شرح زیر پایان خواهد یافت و چهره برگزارکنندگان دیدارهای فینال و رده بندی مسابقات مشخص خواهد شد:

  • مجتمع پایتخت – بهینه سازان اطلاعات پویا
  • تراشه سبز تهران – خدمات انفورماتیک

جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و مشاهد تصاویر بازی‌ها به سایت اختصاصی مسابقات به نشانی www.IfCup.ir یا سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به نشانی www.irannsr.org مراجعه فرمائید.

 

 

 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
 
نتایج مسابقه نهایی - رده‌بندی
خدمات انفورماتیکمقام سوم
0 - 3
بازی ۶۳
بهینه سازان مقام چهارم
نتایج مسابقه نهایی - فینال
تراشه سبز تهران
 -
بازی ۶۴
مجتمع پایتخت
نشان حامیان

مشاهده فهرست حامیان

 

 

  تیم‌های حاضر  |  جدول گروه‌بندی  |  نتایج مسابقات  |  جدول زمان‌بندی  |  مجموعه تصاویر  |  اخبار 
 
 

 

Powered and development by Adamak.net

http://www.adamak.net 

 
Google Analytics Alternative