محل برگزاری مسابقات صفحه آغازین
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

صعود هشت تیم به مرحله یک چهارم نهائی نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

منبع خبر : کارگروه رسانه کمیسیون امور فرهنگی - جمعه ۲۷ آذر ۱۳۸۸

صعود هشت تیم به مرحله یک چهارم نهائی نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیکبا برگزاری هشت بازی در سالن مملو از تماشاگر شهید کشوری در تاریخ 27/9/88 تیم‌های بهینه سازان اطلاعات پویا، خدمات انفورماتیک، مجتمع پایتخت، تراشه سبز تهران، خدمات انفورماتیک راهبر، اسوه ایران، نداپرداز انفورماتیک و فن آوران انیاک به مرحله یک چهارم نهائی مسابقات راه یافتند.

بازی اول: آماک کوشا مغلوبی سربلند

در اولین بازی تیم‌های بهینه سازان اطلاعات پویا و آماک کوشا در حضور هواداران پرتعداد و پرشور خود به مصاف هم رفتند. نیمه اول بازی با برتری بهینه سازان آغاز گردید و این تیم موفق شد روی یک ضربه کاشته زاویه دار به گل اول دست یابد. بلافاصله پس از این گل ضربه خطرناک آماک را دروازه بان بهینه سازان مهار کرد و در یک رفت و برگشت با ضربه‌ای دقیق دومین گل بهینه سازان نیز به ثمر رسید. پس از این گل دو تیم حملات متعددی را روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند که آمادگی دروازه بانان هر دو تیم مانع از به ثمر رسیدن گل دیگری در نیمه اول شد ضمن اینکه یک بار هم ضربه آماک به تیر دروازه حریف برخورد نمود. با آغاز نیمه دوم تیم آماک حملات گسترده‌ای را برای جبران گلهای خورده تدارک دید که پس از یک بار اصابت توپ به تیر دروازه سرانجام با یک ضربه زمینی اولین گل آماک به ثمر رسید. آماک با تداوم حملات خود در پی یک سلسله پاسکاری زیبا و با یک ضربه زمینی بازی را به تساوی کشید. در اواخر بازی تیم بهینه سازان فشار حملات خود را بیشتر کرد ولی آمادگی دروازه بان آماک مهاجمان این تیم را ناکام گذاشت و بازی در وقت قانونی 2-2 مساوی خاتمه یافت. در ضربات پنالتی هم جدالی ماراتون گونه را شاهد بودیم که در نهایت تیم بهینه سازان 5-4 در ضربات پنالتی و در مجموع با حساب 7 بر 6 به پیروزی دست یافت و راهی مرحله بعدی مسابقات شد.

بازی دوم: صعود مقتدرانه خدمات انفورماتیک

دومین دیدار میان تیم‌های خدمات انفورماتیک و گروه فن آوا برگزار شد. تا اواسط نیمه اول دو تیم حملات پراکنده‌ای را روی دروازه ها تدارک دیدند که ثمری برای دو تیم در برنداشت از این دقایق به بعد تیم خدمات انفورماتیک حملات خود را افزایش داد و از زاویه بسته به اولین گل دست یافت. در ادامه دو تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند و فرصتهائی را روی دروازه ها پدید آوردند که تیم فن آوا از روی یک ضربه کاشته طاق دروازه خدمات را فروریخت و بازی را به تساوی کشاند. خدمات که از این گل شوکه شده بود بازی بسیار تهاجمی را ارائه کرد و با ضربه‌ای سنگین به گل دوم دست یافت و نیمه اول را 2 بر یک بسود خود خاتمه داد. در نیمه دوم و در حالی که بازی متعادل دنبال میشد تیم خدمات با ضربه‌ای آرام به گل سوم دست یافت. این گل شیرازه تیمی فن آوا را از هم گسست و در ادامه خدمات انفورماتیک موفق شد دو بار دیگر با ضرباتی فنی و سنگین به گل دست یافته و این بازی را 5 بر 1 بسود خود خاتمه دهد. در جریان این دیدار تماشاگران هر دو تیم بشدت تیم‌های خود را تشویق میکردند ضمن اینکه تیم خدمات انفورماتیک به دلیل سوگوار بودن کاپیتان خود با روبانهای مشکی گام در این میدان نهاده بود.

بازی سوم: صعود مجتمع پایتخت با حذف خدمات ماشینی تامین

در سومین بازی تیم‌های مجتمع پایتخت و خدمات ماشینی تامین رو در روی هم قرار گرفتند. در حالیکه نیمه اول این دیدار متعادل و با برتری نسبی تیم پایتخت در جریان بود این تیم موفق شد با یک کار گروهی زیبا به گل دست یابد. در ادامه تیم تامین دوبار به شدت دروازه پایتخت را تهدید کرد و تیم مجمتع پایتخت هم در ضد حملات سعی در افزودن بر تعداد گلهای خود داشت که نهایتا نیمه اول یک بر صفر بسود پایتخت خاتمه یافت. در نیمه دوم بازی سریع تری از سوی هر دو تیم ارائه شد که تیم پایتخت با حملات بیشتر و در پی چند پاس کوتاه و با ضربه‌ای محکم به گل دوم دست یافت. پس از این گل تیم تامین بر تلاش خود اضافه کرد و با ضربه‌ای زمینی به گل اول دست یافت. گل سوم پایتخت نیز بدنبال پاسکاریهای سریع بازیکنان این تیم و مشابه گل دوم وارد دروازه تامین شد. در ادامه تیم پایتخت روی یک حرکت عمقی برای چهارمین بار دروازه حریف را گشود. ضربه بازیکنان تامین در لحظات پایانی این دیدار به دیرک عمودی دروازه اصابت کرد و نهایتا بازی با حساب 4 بر یک بسود مجتمع پایتخت خاتمه یافت.

بازی چهارم: تراشه سبز تهران فاتح فینال زودرس

در چهارمین بازی مرحله یک هشتم تیم‌های تراشه سبز تهران و بهسازان ملت به مصاف هم رفتند. دو تیم که از حمایت تماشاگران خود بهره میجستند درنیمه اول، دیدار نزدیکی را به نمایش گذاشتند. در اوایل این نیمه تیم بهسازان در حالیکه از برتری نسبی برخوردار بود با یک ضربه کاشته فنی و زیبا به گل دست یافت. تراشه سبز پس از این گل سعی در جبران داشت و تیم بهسازان هم با تاکتیک شوت راه دور دروازه حریف را تهدید مینمود. در اواخر نیمه اول تیم تراشه سبز کاملا بر بازی مسلط شد لیکن بی دقتی مهاجمان این تیم باعث شد نیمه اول با همان تک گل بسود بهسازان ملت پایان یابد. در نیمه دوم شاهد حملات مداوم تراشه و بازی بسته و دفاع منطقی بهسازان بودیم تا اینکه در اواسط نیمه دوم گل مساوی تراشه سبز به ثمر رسید. در ادامه بازی اشتباه محض مدافع بهسازان در پاس با سر به تیم حریف و هوشیاری بازیکنان تراشه منجر به گل دوم این تیم شد. پس از این گل تیم بهسازان با افت روحی مواجه شد و تیم تراشه سبز با یک حرکت عمقی و ضربه‌ای سنگین گل سوم را نیز به ثمر رساند. بعد از این گل تیم بهسازان با تعویض دروازه بان خود و قراردادن یکی از بازیکنان به جای وی رو به بازی انتحاری آورد که نه تنها برای این تیم ثمری نداشت که منجر به گل چهارم تراشه سبز نیز شد و بازی نهایتا با نتیجه 4 بر یک بسود تراشه سبز تهران به پایان رسید.

بازی پنجم: صعود دشوار خدمات انفورماتیک راهبر

در پنجمین بازی تیم‌های خدمات انفورماتیک راهبر و فراگستر به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار بسیار پرتحرک و زیبا و در عین حال کاملا برابر بود. بی دقتی مهاجمین هر دو تیم در نواختن ضربه نهائی و چالاکی دروازه بانان هر دو تیم از نکات مهم نیمه اول این دیدار بود در دقایقی از بازی در نیمه نخست تیم راهبر تا حدودی بر بازی مسلط شد که با دفاع مستحکم تیم خوب فراگستر مواجه شد و نیمه اول علیرغم تلاش هر دو تیم گلی در بر نداشت. با آغاز نیمه دوم عطش گل زنی هر دو تیم افزایش یافت که در این میان یک بار ضربه راهبر به تیر دروازه اصابت کرد و فراگستر نیز فرصت حتمی را در مصاف با دروازه بان حریف از دست داد. در ادامه بازی افت بدنی تا حدودی بر دو تیم مستولی شد که این امر باعث شد دو تیم نتوانند با حرکات تک ضرب دروازه ها را تهدید کنند. در اواخر بازی اشتباه مسلم دروازه بان فراگستر و هوشیاری مهاجم راهبر منجر به گل این تیم با ضربه‌ای زمینی شد. در لحظات پایانی ضربه سنگین فراگستر به سختی توسط دروازه بان راهبر مهار گردید و بازی با همان تک گل بسود خدمات انفورماتیک راهبر تمام شد.

بازی ششم: اسوه ایران برنده دیداری خشن و پربرخورد

بازی ششم این مرحله مابین تیم‌های اسوه ایران و شاتل برگزار شد. بازی با حملات اسوه آغاز شد و این تیم پس از بهدر دادن یک فرصت مناسب با یک ضربه کاشته زیبا به گل اول دست یافت. پس از این گل تیم شاتل خیلی زود به یک ضربه پنالتی دست یافت که دروازه بان اسوه ضربه پنالتی را به زیبائی مهار کرد و در ادامه شوت راه دور شاتل را نیز دفع نمود. پس از این صحنه هردو تیم سراسر حمله شدند و فرصتهای متعددی را روی دروازه ها پدید آوردند که از جمله میتوان به ضربه سنگین شاتل که تیر دروازه را لرزاند و نیز واکنش زیبای دروازه بان شاتل بر روی ضربه فنی اسوه اشاره نمود که نهایتا نیمه اول 1-0 بسود اسوه ایران به پایان رسید. با شروع نیمه دوم تیم شاتل سراسر حمله شد که آمادگی خط دفاعی و دروازه بان اسوه سد محکمی در برابر مهاجمان این تیم ایجاد کرده بود. اسوه نیز که بر روی ضدحملات حساب کرده بود پس از اینکه در دو نوبت فرصتهای مناسبی را از دست داد با یک شوت سنگین و به ثمر رساندن گل دوم خیال خود را راحت کرد. پس از این گل شاتل که اصولا تیم پر تلاش و شادابی نشان داده بود حملات خود را گسترش داد ولی نتوانست به گل دست یابد و بازی را 2-0 به اسوه ایران واگذار کرد. در اواخر بازی با حرکت غیر ورزشی یکی از بازیکنان اسوه که از روی نیمکت به وسط زمین آمد و با بازیکنان شاتل درگیر شد بازی به خشونت کشیده شد که منجر به اخراج بازیکن مذکور گردید. پس از پایان بازی نیز چند تن از بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند که با وساطت مسئولین برگزاری مسابقات موضوع خاتمه یافت.

بازی هفتم: حذف تهاجمی ترین تیم مرحله مقدماتی

تیم‌های پردازش موازی سامان و ندا پرداز انفورماتیک برگزار کننده هفتمین دیدار مرحله یک هشتم بودند. هر دو تیم بازی را پایاپای و تهاجمی آغاز کردند. در ادامه تیم پردازش موازی سامان با بدست گرفتن کنترل بازی و با یک کار تیمی و برنامه ریزی شده موفق شد گل اول بازی را به ثمر رساند. در اواخر نیمه اول تیم ندا پرداز که برای کسب گل مساوی بی تابی میکرد موفق شد گل مساوی خود را به ثمر رساند که همزمان بازیکن شماره 9 پردازش موازی سامان نیز اخراج شد همین امر باعث شد تا ندا پرداز گل دوم را نیز به ثمر رسانده و نیمه اول را 2 بر یک بسود خود خاتمه دهد. با شروع نیمه دوم تیم پردازش موازی سامان که خطر حذف شدن را کاملا احساس میکرد سراسر حمله شد و بارها دروازه حریف را با خطرات جدی روبرو ساخت که هوشیاری مدافعین و دروازه بان ندا پرداز از یکسو و تیر دروازه از سوی دیگر سد محکمی در برابر این حملات بودند. از اواسط نیمه دوم ندا پرداز سازمان تیمی خود را باز یافت و بدنبال یک ضد حمله برای سومین بار به گل دست یافت. این گل به مانند آب سردی بر پیکر تیم پردازش موازی سامان بود و باعث افت روحی شدید این تیم شد به گونه‌ای که در ادامه بازی تیم ندا پرداز با توجه به این اصل مهم که بهترین دفاع حمله است، حملات دیگری را نیز تدارک دید که نهایتا گل دیگری از خط دروازه ها نگذشت و بازی با نتیجه 3 بر یک به سود ندا پرداز انفورماتیک خاتمه یافت. حضور پرشورهواداران دو تیم که به شدت تیم‌های خود را تشویق میکردند از نکات قابل ذکر این بازی بود.

بازی هشتم: باخت سازمان نظام صنفی در ضربات پنالتی

آخرین دیدار این مرحله میان تیم‌های سازمان نظام صنفی و فن آوران انیاک برگزار شد. در نیمه اول تیم انیاک خیلی زود به گل دست یافت و همین موضوع باعث زیباتر شدن بازی شد تیم سازمان در اواخر نیمه اول با بدست گرفتن کنترل بازی و به ثمر رساندن گل مساوی برای حریف خط و نشان کشید. نیمه اول 1-1 مساوی خاتمه یافت. با شروع نیمه دوم هر دو تیم حملات متعددی را بر روی دروازه ها تدارک دیدند و صحنه های خطرناک متعددی بر روی دروازه هر دو تیم پدید آمد که سهم هر تیم در نیمه دوم یک گل دیگر بود. بدین ترتیب بازی در وقت قانونی 2-2 مساوی خاتمه یافت و سرنوشت دو تیم به ضربات پنالتی سپرده شد. در ضربات پنالتی تیم فن آوران انیاک بهتر عمل کرد و 5-4 بر تیم سازمان فائق آمد و در مجموع با کسب برتری 7 بر 6 راهی مرحله یک چهارم نهائی این بازیها شد.

  • در هفتمین روز این مسابقات 31 گل در هشت بازی از خط دروازه ها گذشت و میانگین 3. 9 گل در هر بازی بدست آمد.
  • از هشت بازی مرحله یک هشتم دو بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.
  • تیم‌های اول تا چهارم دوره قبل همگی به مرحله یک چهارم نهائی نهمین دوره مسابقات صعود کردند.

مرحله یک چهارم نهائی این مسابقات از ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 4/10/88 با برگزاری چهار دیدار به شرح زیر پایان خواهد یافت و چهره چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهائی مشخص خواهد گردید:

  • فن آوران انیاک – بهینه سازان اطلاعات پویا
  • نداپرداز انفورماتیک – خدمات انفورماتیک
  • اسوه ایران – مجتمع پایتخت
  • خدمات انفورماتیک راهبر – تراشه سبز تهران

جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و مشاهد تصاویر بازی‌ها به سایت اختصاصی مسابقات به نشانی www.IfCup.ir یا سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به نشانی www.irannsr.org مراجعه فرمائید.

 

 

 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
 
نتایج مسابقه نهایی - رده‌بندی
خدمات انفورماتیکمقام سوم
0 - 3
بازی ۶۳
بهینه سازان مقام چهارم
نتایج مسابقه نهایی - فینال
تراشه سبز تهران
 -
بازی ۶۴
مجتمع پایتخت
نشان حامیان

مشاهده فهرست حامیان

 

 

  تیم‌های حاضر  |  جدول گروه‌بندی  |  نتایج مسابقات  |  جدول زمان‌بندی  |  مجموعه تصاویر  |  اخبار 
 
 

 

Powered and development by Adamak.net

http://www.adamak.net 

 
Google Analytics Alternative