محل برگزاری مسابقات صفحه آغازین
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

بررسی بازی‌های یک هشتم نهائی نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

منبع خبر : کارگروه رسانه کمیسیون امور فرهنگی - سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۸۸

بررسی بازی‌های یک هشتم نهائی نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک روز جمعه بازیهای یک هشتم نهائی جام انفورماتیک به انجام خواهد رسید و در پایان این روز چهره هشت تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهائی مشخص خواهد شد.پیش از پرداختن به تحلیل بازیها لازم است از کلیه 32 تیم حاضر در مسابقات که همگی به جهت مشارکت فعالشان شایسته تقدیر هستند صمیمانه تشکر نمائیم. مطمئناً اعضاء تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نشان خواهند داد که حساسیت بازیهای حذفی نیز مانع رعایت کامل اصول اخلاقی و منش بالای صنفی ایشان نخواهد بود. اینک نگاهی به بازیها:

بازی اول: در این دیدار تیم های آماک کوشا و بهینه سازان اطلاعات پویا به مصاف هم خواهند رفت. بهینه سازان تیم چهارم دوره قبل در شرایطی با آماک دیدار می کند که در سه بازی مرحله مقدماتی خود گلی دریافت نکرده است و از خط حمله توانمندی نیز بهره مند است با توجه به تعداد زیاد تماشاگران پرشور بهینه سازان در این دیدار کار برای حریف مشکل خواهد بود لیکن استرس تیم آماک به مراتب کمتر است و این تیم نیز نشان داده که تیم قدرتمندی می باشد. از هم اکنون می توان مطمئن بود که این دیدار بسیار هیجان انگیز و جذاب خواهد بود.

بازی دوم: خدمات انفورماتیک مدافع عنوان قهرمانی بدون دریافت گل در مرحله مقدماتی و با داشتن خط حمله ای پرقدرت به مصاف گروه فن آوا خواهد رفت .خدمات انفورماتیک بسیار منطقی و پرحوصله بازی می کند و راههای مختلف رسیدن به دروازه را بخوبی می شناسد. فن آوا که با قرعه سختی روبرو شده است می بایست بیش از هر چیز به فکر استحکام خط دفاعی خود باشد تا بتواند از ضد حمله ها استفاده نماید.

بازی سوم: خدمات ماشینی تامین سرمست از حضور ناگهانی خود در مرحله یک هشتم در برابر تیم مجتمع پایتخت قرار خواهد گرفت. مجتمع پایتخت هم در حمله و هم در دفاع از تامین قوی تر است لیکن پیش بینی بازی ها آنهم در مرحله حذفی اساساً ممکن نیست. تیم تامین اگر می خواهد به مراحل بعدی راه یابد بایستی ضمن توجه کامل به اصول دفاعی به بازی خود سرعت دهد. مجتمع پایتخت نیز که تیمی منسجم است با اتکا به خط حمله پرتوان خود خواهان حضور جمع هشت تیم مرحله یک چهارم نهائی می باشد.

بازی چهارم: دیدار تیمهای تراشه سبز تهران و بهسازان ملت را بایست فینالی زودرس نامید دو تیم پرقدرت دوره قبل در شرایطی به مصاف هم می روند که تراشه نائب قهرمان جام هشتم مصمم به برد است و بهسازان هم که در مرحله مقدماتی حضور مقتدرانه ای نداشته می خواهد پتانسیل واقعی خود را در این دیدار نمایان سازد . در این بازی تیمی برنده خواهد شد که از فرصتها به خوبی استفاده کند قدرت بدنی هم در این ماراتن سنگین نقش تعیین کننده ای خواهد داشت.

بازی پنجم: فراگستر وخدمات انفورماتیک راهبر برگزارکننده پنجمین دیدار مرحله یک هشتم هستند. راهبر خط حمله توانمندتری دارد ولی خط دفاعی هر دو تیم تقریباً در یک سطح است فراگستر بدنبال مهار مهاجمان راهبر و استفاده از ضد حملات و توپهای بلند برای ضربه زدن به حریف است و راهبر نیز با ارائه بازی تک ضرب و سریع بدنبال کسب پیروزی و حضور در مرحله بعدی است.

بازی ششم: دیدار تیمهای اسوه ایران و شاتل که هر دو جوان و پرتحرک هستند یکی از بازیهای حساس و پایاپای این مرحله خواهد بود . شاتل با صعود خود در روز آخر و در شرایطی که کمترین شانس صعود را داشت ثابت کرد که تیم با اراده ای است ، اسوه ایران ، هم در حمله و هم در دفاع عملکرد خوبی دارد و به لحاظ روحی روانی هم تیم آماده ای است لذا تماشاگران از یک بازی جذاب لذت خواهند برد.

بازی هفتم: پردازش موازی سامان که قویترین خط حمله مرحله مقدماتی را داشته است برگزار کننده دیداری حساس با تیم نداپرداز انفورماتیک خواهد بود . ندا پرداز اگر نتواند توان تهاجمی پردازش موازی سامان را کنترل کند خطر حذف شدن را احساس خواهد کرد از طرف دیگر پردازش موازی سامان نیز نباید از هماهنگی تیمی حریف خود غافل باشد و چنین فکر کند که بازیهای یک هشتم هم مانند دوره مقدماتی است.

بازی هشتم: در آخرین بازی مرحله یک هشتم نهائی تیم سازمان نظام صنفی در برابر فن آوران انیاک تیم سوم دوره قبل صف آرائی می کند . تیم سازمان بجز بازی آخر خود نشان داده که در خط دفاعی منسجم عمل می کند و در خط حمله هم از فرصتهای خود بخوبی استفاده می کند . انیاک هم که دارای خط حمله گل زن و پرتوان است برای عبور از سد دفاعی سازمان ممکن است از شوت راه دور و یا حرکات سریع در عمق استفاده کند تا از میانگین سنی نسبتاً بالای سازمان استفاده کند و ضربه نهائی را وارد آورد.

 

 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
 
نتایج مسابقه نهایی - رده‌بندی
خدمات انفورماتیکمقام سوم
0 - 3
بازی ۶۳
بهینه سازان مقام چهارم
نتایج مسابقه نهایی - فینال
تراشه سبز تهران
 -
بازی ۶۴
مجتمع پایتخت
نشان حامیان

مشاهده فهرست حامیان

 

 

  تیم‌های حاضر  |  جدول گروه‌بندی  |  نتایج مسابقات  |  جدول زمان‌بندی  |  مجموعه تصاویر  |  اخبار 
 
 

 

Powered and development by Adamak.net

http://www.adamak.net 

 
Google Analytics Alternative