محل برگزاری مسابقات صفحه آغازین
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

پایان دور مقدماتی نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

منبع خبر : کارگروه رسانه کمیسیون امور فرهنگی - جمعه ۲۰ آذر ۱۳۸۸

پایان دور مقدماتی نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیکبا برگزاری بازیهای هفته ششم مسابقات فوتسال جام انفورماتیک در روز جمعه 20/9/88 چهره هشت تیم دیگر صعود کننده به مرحله یک هشتم نهائی این تورنمنت مشخص گردید.

بازیهای گروه E
در اولین بازی این گروه تیمهای یاس ارغوانی و سازمان نظام صنفی روبروی هم قرار گرفتند.بلافاصله پس از شروع بازی تیم سازمان با یک شوت سنگین به گل دست یافت پس از این گل یاس ارغوانی با ارائه یک بازی تهاجمی روی دو ضربه ساده و اشتباه دروازه بان سازمان به دو گل پیاپی دست یافت و نیمه اول 2-1 بسود یاس خاتمه یافت.در نیمه دوم تیم یاس با یک ضربه زمینی سومین گل را به سازمان تحمیل کرد و نهایتا تیم سازمان به یک گل دیگر نیز دست یافت و بازی با حساب 3 بر 2 بسود یاس ارغوانی به پایان رسید.

بازی دوم این گروه مابین تیم های ندا پرداز انفورماتیک و افزارپرداز رمیس برگزار شد.در نیمه اول تیم ندا پرداز با یک ضربه زمینی و در جریان یک حرکت در عمق به گل اول دست یافت.بعد از این گل دو تیم بازی پایاپای و تهاجمی را به معرض نمایش گذاشتند که در ادامه رمیس در یک رفت و برگشت به گل مساوی دست یافت و بدنبال آن گل دوم را نیز به زیبائی به ثمر رساند و نیمه را 2 بر یک بسود خود خاتمه داد.تیم ندا پرداز در نیمه دوم به آب و آتش زد که دروازه بان رمیس با چالاکی فرصتهای زیادی را ازاین تیم گرفت و برخلاف جریان بازی رمیس به گل سوم دست یافت.ندا پرداز از این لحظه به بعد سراسر حمله شد و موفق گردید دوگل از نقطه پنالتی دوم به ثمر رساند که نهایتا بازی 3 بر 3 مساوی شد.تشویق شدید تیم رمیس از سوی بازیکنان اسوه که برای بازی بعدی آماده میشدند از نکات قابل توجه این دیدار بود.

با نتایج فوق تیم سازمان نظام صنفی به عنوان تیم اول این گروه در مرحله یک هشتم نهائی به مصاف فن آوران انیاک میرود و تیم دوم گروه یعنی ندا پرداز انفورماتیک نیز با پردازش موازی سامان روبرو خواهد شد.

بازیهای گروه F
در اولین بازی این گروه تیمهای فراگستر و اسوه ایران به مصاف هم رفتند.نیمه اول این دیدار علیرغم تلاشهای هر دو تیم به سبب آمادگی دروازه بانان تیمها گلی در بر نداشت و بازیکن شماره 3 فراگستر با کارت قرمز داور مواجه شد.بازی در نیمه دوم پرتحرک آغاز شد و فراگستر با یک ضربه زیبا به گل رسید.پس از این گل تیم اسوه که نمیخواست عنوان اول گروه را از دست دهد با یک کار گروهی و پاسکاری خوب به گل مساوی دست یافت.در اواخر بازی تیم اسوه فشار مضاعفی را برخط دفاعی فراگستر وارد نمود و با به ثمررساندن دو گل متوالی دیگر بازی را با حساب 3 بر یک بسود خود خاتمه داد.
در بازی دوم این گروه تیم به پرداخت ملت در برابر افرانت قرار گرفت .نیمه اول این بازی نسبتا کم تحرک بود ولی در اواخر نیمه اول دو تیم در چند نوبت دروازه یکدیگر را تهدید کردند که نتیجه ای بهتر از صفر-صفر حاصل نشد.در نیمه دوم و در حالیکه بازی متعادل دنبال میشد تیم افرانت در یک فرصت مناسب به گل دست یافت پس از این گل تیم به پرداخت از یک ضربه کاشته غیرمستقیم بازی را به تساوی کشاند و در یک مورد هم فرصت حتمی گل را به بیرون زد در ادامه تیم افرانت از نقطه پنالتی دوم به گل پیروزی دست یافت و بازی را 2 بر یک برد.

با توجه به نتایج حاصله اسوه ایران بعنوان تیم اول این گروه در مرحله یک هشتم نهائی به مصاف شاتل میرود و تیم دوم گروه یعنی فراگستر در برابر خدمات انفورماتیک راهبر قرار خواهد گرفت.

بازیهای گروه G
بازی اول این گروه میان تیمهای چارگون و تراشه سبز تهران برگزار شد.تیم چارگون که در اوایل بازی پرتحرک نشان داده بود در اواسط نیمه اول با یک ضربه از زاویه بسته و با اشتباه مسلم دروازه بان تراشه به گل دست یافت.تیم تراشه بعد از گل فرصتهایی را روی دروازه حریف از دست داد ولی در اواخر نیمه اول به دو گل پیاپی دست یافت و 2 بر یک از حریف پیش افتاد.در نیمه دوم و درحالیکه بازی با افت روبرو شده بود تیم تراشه با یک ضربه دقیق به گل سوم دست یافت.پس از این گل موتور گل زنی تراشه به راه افتاد و سه بار دیگر دروازه حریف را گشود و نهایتا این دیدار 6 بر یک بسود تراشه سبز تهران خاتمه یافت.
دومین بازی این گروه میان تیمهای نوین تک سیستم روزبهان و خدمات ماشینی تامین برگزار گردید. در این بازی حساس تیم تامین خیلی زود به گل دست یافت و همین امر موجب تشدید حملات روزبهان و روی آوردن تامین به ضد حملات گردید که در یکی از حملات روزبهان گل تساوی از زاویه بسته به ثمر رسید و نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یافت.با شروع نیمه دوم تیم روزبهان با ضربه ای سنگین به گل دوم دست یافت و در ادامه سه بار دیگر دروازه حریف را گشود.تیم تامین در لحظات پایانی بازی به گل دوم دست یافت و بازی با حساب 5 بر 2 بسود نوین تک سیستم روزبهان به پایان رسید.

با توجه به نتایج حاصله تراشه سبز تهران بعنوان تیم اول این گروه در مرحله یک هشتم نهائی به مصاف بهسازان ملت خواهد رفت و تیم دوم گروه یعنی نوین تک سیستم روزبهان با مجتمع پایتخت پیکار خواهد کرد.

بازیهای گروه H
در اولین بازی تیمهای خدمات انفورماتیک و آماک کوشا به مصاف هم رفتند.مدافع عنوان قهرمانی روی اشتباه خط دفاعی آماک به گل اول دست یافت.پس از این گل تیم خدمات انفورماتیک حملات شدید خود را ادامه داد و به گل دوم نیز دست یافت و نیمه اول را 2 بر صفر بسود خود خاتمه داد.در نیمه دوم تیم آماک حملاتی را روی دروازه خدمات تدارک دید ولی تجربه بالای بازیکنان تیم خدمات مانع از تغییر نتیجه شد و بازی نهایتا با برتری 2 بر صفر تیم خدمات انفورماتیک به پایان رسید.

در آخرین بازی هفته ششم تیمهای امن افزار گستر شریف و گسترش ارتباطات نو خاورمیانه با هم دیدار کردند.دو تیم علیرغم تشریفاتی بودن بازی دیداری جذاب،پرتحرک و پرگل را به نمایش گذاشتند که در پایان تیم گسترش ارتباطات نو خاورمیانه با حساب 7 بر 3 به پیروزی دست یافت.

بدین ترتیب خدمات انفورماتیک بعنوان تیم اول این گروه در مرحله یک هشتم نهائی به مصاف گروه فن آوا خواهد رفت و تیم دوم گروه یعنی آماک کوشا با بهینه سازان اطلاعات پویا پیکار خواهد کرد و بدین ترتیب چهره 16 تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهائی مشخص گردید.

از نکات قابل توجه ششمین روز مسابقات میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تنی چند از اعضاء هیئت مدیره و دبیر سازمان از نزدیک به تماشای مسابقات نشستند.
  • در پنجمین روز این مسابقات 44 گل در هشت بازی از خط دروازه ها گذشت و میانگین 5.5 گل در هر بازی بدست آمد.
  • از هشت بازی هفته ششم تنها یک دیدار به تساوی انجامید.

مرحله یک هشتم نهائی این مسابقات از ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 27/9/88 با دیدار تیمهای آماک کوشا و بهینه سازان اطلاعات پویا پیگیری خواهد شد و در پایان این روز هشت تیم دیگر با جام نهم وداع خواهند کرد.

جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و مشاهد تصاویر بازی‌ها به سایت اختصاصی مسابقات به نشانی www.IfCup.ir یا سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به نشانی www.irannsr.org مراجعه فرمائید.

 

 

 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
 
نتایج مسابقه نهایی - رده‌بندی
خدمات انفورماتیکمقام سوم
0 - 3
بازی ۶۳
بهینه سازان مقام چهارم
نتایج مسابقه نهایی - فینال
تراشه سبز تهران
 -
بازی ۶۴
مجتمع پایتخت
نشان حامیان

مشاهده فهرست حامیان

 

 

  تیم‌های حاضر  |  جدول گروه‌بندی  |  نتایج مسابقات  |  جدول زمان‌بندی  |  مجموعه تصاویر  |  اخبار 
 
 

 

Powered and development by Adamak.net

http://www.adamak.net 

 
Google Analytics Alternative