محل برگزاری مسابقات صفحه آغازین
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

بررسی بازیهای هفته ششم فوتسال جام انفورماتیک

منبع خبر : کارگروه رسانه کمیسیون امور فرهنگی - چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۸

بررسی بازیهای هفته ششم فوتسال جام انفورماتیکدر هفته ششم بازیها، چهره هشت تیم صعود کننده از گروه های E ، F ، G و H مسابقات به مرحله یک هشتم نهایی مشخص خواهند شد.

در گروه E ، بازی تیمهای یاس ارغوانی و سازمان نظام صنفی در شرایطی انجام میشود که تیم سازمان برای سرگروهی نیازمند یک تساوی است و صعود این تیم به مرحله بعدی قطعی میباشد.شانس صعود یاس ارغوانی بسیار اندک است لیکن این تیم بدنبال ارائه یک بازی خوب خواهد بود چراکه برد یا باخت این تیم در تعیین سرگروه موثر خواهدبود. دیدار ندا پرداز انفورماتیک و افزار پرداز رمیس بسیار حساس و تماشائی خواهد بود رمیس تنها برد میخواهد و پیروزی این تیم با احتمال بسیار بالا منجر به حذف نداپرداز و صعود رمیس خواهد شد و لذا ندا پرداز هم بدنبال ارائه یک بازی بسیار محکم و تهاجمی است هر چند که با یک تساوی هم میتواند صعود کند.

گروه F ، در این گروه دیدار تیمهای فراگستر و اسوه ایران جدال تعیین سرگروه است و هر دو تیم صعودشان به مرحله یک هشتم قطعی است .اسوه ایران با کسب تساوی هم سرگروه می شود لیکن سرگروه شدن فراگستر منوط به کسب پیروزی در این دیدار است هر دو تیم تهاجمی بازی می کنند و پیش بینی می شود با توجه به اینکه استرس حذف شدن در هیچیک از دو تیم وجود ندارد بازی جذابی را شاهد باشیم. در دومین بازی این گروه تیمهای به پرداخت ملت و افرانت که بدون امتیاز شانسی برای صعود ندارند در یک دیدار حیثیتی به مصاف هم می روند. برد در این دیدار تسکینی برای باختهای قبلی خواهد بود.

گروه G،در اولین بازی تیمهای تراشه سبز تهران و چارگون به مصاف هم میروند.تراشه سبز با کسب یک تساوی به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی میشود و صعودش هم قطعی است در مقابل چارگون هیچ شانسی برای صعود ندارد ولی برد یا باخت این تیم میتواند در تعیین سرگروه موثر باشد لذا پیش بینی میشود بازی پرتحرک و جذابی از سوی هر دو تیم انجام شود.دیدار تیمهای نوین تک سیستم روزبهان و خدمات ماشینی تامین جدال مرگ و زندگی است روزبهان با یک تساوی هم صعود میکند ولی تامین اگر میخواهد خود را در مرحله یک هشتم نهائی ببیند باید ببرد که این امر به حساسیتهای این بازی می افزاید.

در گروه H ، بازی تیمهای خدمات انفورماتیک و آماک کوشا در شرایطی انجام میشود که تیم خدمات انفورماتیک با یک تساوی سرگروه میشود و در هر صورت به مرحله یک هشتم راه یافته است.جالب اینجاست که تیم آماک کوشا نیز در صورت کسب تساوی به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی میشود ولی باخت سنگین این تیم در صورت برد پرگل گسترش ارتباطات نو خاورمیانه میتواند برای آماک بسیار گران تمام شود.در بازی آخر هم تیم امن افزار گس شریف برای دفاع از اعتبار خود در حالی به مصاف ارتباطات نو خاورمیانه میرود که شانسی برای صعود ندارد ولی عملکرد خط دفاعی این تیم در تعیین ترکیب تیمهای صعود کننده تاثیربسزائی دارد.

امید است همچون هفته گذشته، تیمها علیرغم حساسیت بازیهای هفته ششم ارائه فوتسال جوانمردانه را در دستور کار خود قرار داده و ماهیت فرهنگی و صنفی مسابقات را پاس بدارند.

 

 

 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
 
نتایج مسابقه نهایی - رده‌بندی
خدمات انفورماتیکمقام سوم
0 - 3
بازی ۶۳
بهینه سازان مقام چهارم
نتایج مسابقه نهایی - فینال
تراشه سبز تهران
 -
بازی ۶۴
مجتمع پایتخت
نشان حامیان

مشاهده فهرست حامیان

 

 

  تیم‌های حاضر  |  جدول گروه‌بندی  |  نتایج مسابقات  |  جدول زمان‌بندی  |  مجموعه تصاویر  |  اخبار 
 
 

 

Powered and development by Adamak.net

http://www.adamak.net 

 
Google Analytics Alternative