محل برگزاری مسابقات صفحه آغازین
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

برگزاری هفته پنجم از نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

منبع خبر : کارگروه رسانه کمیسیون امور فرهنگی - شنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۸

برگزاری هفته پنجم از نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیکبا برگزاری بازیهای هفته پنجم مسابقات فوتسال جام انفورماتیک در روز جمعه 13/9/88 چهره هشت تیم از شانزده تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهائی این تورنمنت مشخص شد.

بازیهای گروه A
در اولین بازی این گروه تیمهای بهینه سازان اطلاعات پویا و گروه فن آوا روبروی هم قرار گرفتند.هر دو تیم که صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده بود برای کسب سرگروهی به میدان آمدند.تلاش بسیار دو تیم برای به ثمر رساندن گل در هر دو نیمه حاصلی در بر نداشت و بازی بدون گل مساوی خاتمه یافت.با کسب این نتیجه تیم بهینه سازان با 7 امتیاز و با تفاضل گل بهتر سرگروه شد و تیم فن آوا نیز با هفت امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهائی گردید.

بازی دوم این گروه مابین تیم های نرم افزاری نقش و رایان گستر کامن متاسفانه به دلیل عدم حضور تیم رایان گستر برگزارنشد ونتیجه سه بر صفر بسود نقش اعلام گردید.

بازیهای گروه B
در اولین بازی این گروه تیمهای دایا سیستم و بهسازان ملت به مصاف هم رفتند. نیمه اول این مسابقه دیداری پرتحرک و زیبا بود که با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید در نیمه دوم نیز هر تیم به یک گل دیگر دست یافت و نهایتا بازی با حساب 3 بر 3 مساوی خاتمه یافت.

در بازی دوم این گروه تیم گروه پایتخت در برابر کرسی رایانه قرار گرفت و موفق شد در نیمه اول سه بار دروازه حریف را باز کند و با حفظ این نتیجه در نیمه دوم ،بازی را 3 بر صفر برد و با هفت امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شد و بهسازان ملت نیز با کسب 5 امتیاز دومین تیم صعود کننده این گروه لقب گرفت.

بازیهای گروه C
بازی اول این گروه میان تیمهای شاتل و سازگار ارقام برگزار شد.نیمه اول دیدار علیرغم تلاش هر دو تیم گلی در بر نداشت لیکن در نیمه دوم تیم شاتل که نیاز مبرمی به هر سه امتیاز این بازی داشت دو بار دروازه حریف را گشود و سازگار ارقام یکی از گلهای خورده را جبران کرد و بازی با حساب 2 بر یک بسود شاتل خاتمه یافت.

دومین بازی گروه مرگ میان تیمهای خدمات انفورماتیک راهبر و همکاران سیستم برگزار گردید. تیم راهبر در نیمه اول با حساب 2 بر یک از همکاران پیش افتاد و در نیمه دوم هم این نتیجه را حفظ کرد و با هفت امتیاز بعنوان سرگروه راهی مرحله یک هشتم شد،تیم شاتل نیز که دارای کمترین شانس صعود میان تیمهای حاضردر این گروه بود با توجه به پیروزی ارزشمندی که کسب کرد ونیز با شکست همکاران مقابل راهبر با 4 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی مسابقات گردید.

بازیهای گروه D
جدال تعیین تیم اول این گروه میان تیمهای پردازش موازی سامان و فن آوران انیاک برگزار شد.در نیمه اول ابتدا تیم انیاک با دو گل از حریف خود پیش افتاد ولی بازیکنان پردازش موازی سامان با تلاش مضاعف خود موفق شدند در همان نیمه اول سه بر دو از حریف خود پیش افتاده و در نیمه دوم نیز 4 بار دیگر دروازه انیاک را گشودند و با اقتدار کامل و با 9 امتیاز به عنوان تیم اول این گروه راهی مرحله بعدی شدند،انیاک نیز علیرغم باخت در این بازی با 6 امتیاز و به عنوان تیم دوم گروه پای در مرحله یک هشتم نهائی گذارد.

یکی از تحسین برانگیز ترین بازیهای روز پنجم را تیمهای حذف شده تهران فراژه و داده پردازی پویش برق برگزار کردند.دو تیم با احترام به تورنمنت و تماشاگران حاضردر سالن بازی جدی و مهیجی را به نمایش گذاشتند که نتیجه آن در نیمه اول تنها گل تیم پویش برق بود لیکن در نیمه دوم هر دو تیم بسیار تهاجمی ظاهر شده و حملات متعددی را روی دروازه ها تدارک دیدند که نهایتا تیم پویش برق با حسب 5 بر 2 فاتح این دیدار شد.

از نکات قابل توجه پنجمین روز مسابقات میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در پنجمین روز این مسابقات 31 گل در هفت بازی از خط دروازه ها گذشت و میانگین 4.4 گل در هر بازی بدست آمد.
  • از هشت بازی هفته پنجم دو دیدار به تساوی انجامید و یک بازی به علت حاضر نشدن یکی از تیمها برگزار نشد و 3-0 به نفع حریف اعلام گردید.
  • علیرغم در پیش بودن تعطیلات و انتظارحضور کمرنگ تر تماشاگران، حضور تماشاچیان تیمهای حاضر از نکات برجسته این روز بود.

جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و مشاهد تصاویر بازی‌ها به سایت اختصاصی مسابقات به نشانی www.IfCup.ir یا سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به نشانی www.irannsr.org مراجعه فرمائید.

 

 

 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
 
نتایج مسابقه نهایی - رده‌بندی
خدمات انفورماتیکمقام سوم
0 - 3
بازی ۶۳
بهینه سازان مقام چهارم
نتایج مسابقه نهایی - فینال
تراشه سبز تهران
 -
بازی ۶۴
مجتمع پایتخت
نشان حامیان

مشاهده فهرست حامیان

 

 

  تیم‌های حاضر  |  جدول گروه‌بندی  |  نتایج مسابقات  |  جدول زمان‌بندی  |  مجموعه تصاویر  |  اخبار 
 
 

 

Powered and development by Adamak.net

http://www.adamak.net 

 
Google Analytics Alternative