محل برگزاری مسابقات صفحه آغازین
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

بررسی بازی‌های هفته پنجم فوتسال جام انفورماتیک

منبع خبر : کارگروه رسانه کمیسیون امور فرهنگی - چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۸

بررسی بازی‌های هفته پنجم فوتسال جام انفورماتیکدر هفته پنجم بازی‌ها، تیم‌های صعود کننده از گروه‌های A، B، C و D مسابقات به مرحله یک هشتم نهایی مشخص خواهند شد.

در گروه A، بازی تیم‌های گروه فن آوا و بهینه سازان اطلاعات پویا که هر دو به مرحله بعدی صعود کرده اند تیم سرگروه را تعیین خواهد کرد. بهینه سازان با توجه به تفاضل گل بالایی که دارد با یک تساوی سرگروه خواهد شد لیکن فن آوا باید ببرد تا بعنوان تیم اول صعود نماید. در بازی دیگر این گروه تیم های نرم افزاری نقش و رایان گستر کامن با هم روبرو می شوند. دو تیمی که خیلی بهم شبیه اند هر دو با یک گل اختلاف به فن آوا و با گلهای فراوان به بهینه سازان باخته اند و در آخرین دیدار بدنبال ارائه یک بازی محکم و کسب پیروزی هستند تا جام را با خاطره‌ای خوش ترک نمایند.

در گروه B، بجز تیم کرسی رایانه که شانسی برای صعود ندارد سه تیم دیگر برای صعود خواهند جنگید. دیدار تیم‌های دایا سیستم و بهسازان ملت جدالی سخت و نفس گیر است. بهسازان با یک تساوی هم راهی مرحله بعدی مسابقات می شود ولی تساوی برای دایا سیستم کار را برای این تیم به اما و اگر می کشد و لذا دایا بدنبال پیروزی است. در دیدار مجتمع پایتخت و کرسی رایانه تیم پایتخت برای صعود نیازمند کسب یک تساوی است اما با توجه به روحیه جنگنده کرسی رایانه بالاخص در بازی با بهسازان کار تیم پایتخت آسان نخواهد بود ضمن اینکه تیم پایتخت همانند بهسازان بدنبال سرگروهی است.

گروه C این مسابقات را به واقع باید گروه مرگ نامید. هر چهار تیم حاضر در این گروه شانس صعود دارند لذا پیش بینی می شود جذاب ترین بازیها را در این گروه شاهد باشیم. دیدار شاتل و سازگار ارقام از این جهت حائز اهمیت است که هر نتیجه ای غیر از برد شاتل را حذف خواهد کرد از طرف دیگر سازگار ارقام هم در صورت برد قطعاً صعود خواهد نمود لذا هر دو تیم بدنبال برد هستند و دیدار پرهیجانی را شاهد خواهیم بود. در جدال تیم‌های خدمات انفورماتیک راهبر و همکاران سیستم نیز، راهبر با کسب تساوی صعود می کند ولی سرنوشت همکاران با تساوی به بازی شاتل و سازگار گره خواهد خورد لذا همکاران سیستم بدنبال برد است و راهبر نیز که با کسب پیروزی سرگروه خواهد شد به چیزی جز برد نمی اندیشد.

گروه D، در این گروه دیدار تیم‌های فن آوران انیاک و پردازش موازی سامان جدال تعیین سرگروه است و هر دو تیم صعودشان به مرحله یک هشتم قطعی است .انیاک با کسب تساوی هم سرگروه می شود لیکن سرگروه شدن پردازش موازی سامان منوط به کسب پیروزی در این دیدار است هر دو تیم تهاجمی بازی می کنند و پیش بینی می شود با توجه به اینکه استرس حذف شدن در هیچیک از دو ت وجود ندارد بازی جذابی را شاهد باشیم.

در آخرین بازی روز پنجم تیم‌های داده پردازی پویش برق و تهران فراژه که بدون امتیاز شانسی برای صعود ندارند در یک دیدار حیثیتی به مصاف هم می روند. برد در این دیدار تسکینی برای باختهای قبلی خواهد بود.

امید است تیم‌ها علیرغم حساسیت بازی‌های هفته پنجم بازی جوانمردانه را در دستور کار خود قرار داده و ماهیت فرهنگی و صنفی مسابقات را همچون گذشته پاس بدارند.

 

 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
 
نتایج مسابقه نهایی - رده‌بندی
خدمات انفورماتیکمقام سوم
0 - 3
بازی ۶۳
بهینه سازان مقام چهارم
نتایج مسابقه نهایی - فینال
تراشه سبز تهران
 -
بازی ۶۴
مجتمع پایتخت
نشان حامیان

مشاهده فهرست حامیان

 

 

  تیم‌های حاضر  |  جدول گروه‌بندی  |  نتایج مسابقات  |  جدول زمان‌بندی  |  مجموعه تصاویر  |  اخبار 
 
 

 

Powered and development by Adamak.net

http://www.adamak.net 

 
Google Analytics Alternative