محل برگزاری مسابقات صفحه آغازین
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

برگزاری هفته چهارم از نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

منبع خبر : کارگروه رسانه کمیسیون امور فرهنگی - یکشنبه ۸ آذر ۱۳۸۸

برگزاری هفته چهارم از نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیکچهارمین هفته از دور مقدماتی مسابقات فوتسال جام انفورماتیک با برگزاری نه دیدار در روز جمعه 6/9/88 در سالن شهید کشوری در حالی به انجام رسید که یک بازی معوق از هفته سوم بود.

در اولین بازی تیم‌های افزار پرداز رمیس و سازمان نظام صنفی رو در روی هم قرار گرفتند. در نیمه اول دو تیم بازی ماراتن گونه‌ای را به نمایش گذاشتند. ابتدا تیم رمیس که از برتری نسبی برخوردار بود به گل اول دست یافت و تیم سازمان موفق شد آنرا جبران کند، رمیس با تداوم حملات به گل دوم نیز دست یافت که در لحظات پایانی نیمه اول تیم سازمان موفق شده توپ برگشتی را درون دروازه قرار دهد و نیمه اول 2-2 مساوی خاتمه یافت. رمیس با آغاز نیمه دوم سعی در کسب گل برتری داشت و فرصت بسیار مناسبی را در حالیکه تنها دروازه‌بان را پیش رو داشتند به بیرون زدند، در ادامه تیم سازمان بازی رو به جلوئی را به نمایش گذاشت و با ضربات زاویه دار چندین بار دروازه رمیس را تهدید کرد. در یک مورد هم ضربه دروازه‌بان تیم سازمان تیر دروازه رمیس را به لرزه درآورد. در ادامه بازیکنان تیم نظام صنفی با هوشیاری ضمن ربودن توپ از دفاع حریف با ضربه‌ای دقیق توپ را به کنج دروازه رمیس فرستادند. تیم رمیس در لحظات پایانی بهترین بخت خود را برای به ثمر رساندن گل مساوی از دست داد و ضربه شلیک شده پس از برخورد به تیر دروازه به میدان بازگشت و نهایتا بازی با حساب 3 بر 2 به سود سازمان خاتمه یافت.

دومین بازی را تیم‌های نداپرداز انفورماتیک و یاس ارغوانی برگزار کردند. با شروع بازی دو تیم، دو فرصت مناسب را با بی دقتی از دست دادند که در ادامه تیم نداپرداز از روی ضربه ایستگاهی به گل اول دست یافت. بازی دقایقی را در حالت متعادل طی نمود و در ادامه ندا پرداز بر شدت حملات خود افزود و با ضربه‌ای زمینی نیمه اول را 2 بر صفر به سود خود خاتمه داد. در نیمه دوم تیم ندا با یک ضربه فنی گل سوم را به ثمر رساند و پس از آن از نقطه پنالتی برای چهارمین بار دروازه یاس گشوده شد. تیم یاس بلافاصله پس از اخراج یکی از بازیکنانش به گل دست یافت ولی در ادامه بازی تیم نداپرداز بر شدت حملات خود افزود و دو بار دیگر دروازه یاس ارغوانی را گشود و بازی با نتیجه 6 بر یک به سود ندا پرداز انفورماتیک خاتمه یافت. حضور پر تعداد هواداران تیم ندا پرداز و تشویق‌های پیاپی آنها از نکات قابل ذکر این بازی بود.

سومین بازی روز چهارم میان تیم‌های افرانت و اسوه ایران برگزار گردید. در نیمه اول تیم اسوه خیلی زود و با اولین حمله به گل رسید. علیرغم برتری نسبی تیم اسوه افرانت فرصت بسیار مناسبی را با اصابت ت به تیر افقی دروازه از دست داد. اسوه با در اختیار گرفتن نبض بازی گل دوم را نیز با ضربه‌ای سنگین به ثمر رساند. پس از این گل تیم افرانت بازی تهاجمی تری را ارائه کرد و فرصت بسیار مناسبی را از نقطه پنالتی دوم به بیرون زد. با شروع نیمه دوم تیم اسوه خیلی زود به گل‌های سوم و چهارم دست یافت. افرانت که چیزی برای دفاع کردن نداشت حملات پرتعدادی را آغاز کرد که در یک مورد توپ را در دهانه دروازه از دست دادند و در چند مورد هم دروازه‌بان تیم اسوه با هوشیاری و آمادگی بدنی مهاجمین افرانت را ناکام کرد. در لحظات پایانی، بازی برابری را از دو تیم شاهد بودیم و در نهایت تیم اسوه با نتیجه خوب 4 بر صفر پیروز میدان شد. در این بازی هواداران تیم اسوه ایران به سالن شور و هیجان خاصی داده بودند.

در چهارمین بازی تیم‌های به پرداخت ملت و فراگستر در برابر هم قرار گرفتند. در نیمه اول تیم به پرداخت ملت با انگیزه بالا سعی در به ثمر رساندن گل داشت و در اوایل نیمه هر دو تیم فرصت‌های مناسبی را بر روی دروازه‌ها پدید آوردند که در یک مورد تیم به پرداخت ملت بهترین فرصت را در مصاف تک به تک با دروازه‌بان حریف از دست داد. در ادامه بر خلاف جریان بازی تیم فراگستر به گل رسید. پس از این گل فراگستر توپ و میدان را در اختیار گرفت و در یک مورد هم تیر دروازه به پرداخت را به لرزه در آورد. درحالیکه روند بازی به تعادل کشیده شده بود اشتباه مسلم خط دفاعی فراگستر گل تساوی به پرداخت را بهمراه داشت و نیمه اول 1-1 خاتمه یافت. در نیمه دوم هر دو تیم سراسر حمله شدند، که در دو مورد تیم فراگستر فرصت حتمی را از دست داد و یک مورد هم به پرداخت در مصاف تک به تک مغلوب گلر فراگستر شد که در ادامه تیم فراگستر به گل دوم دست یافت. به پرداخت که سعی داشت بازی را واگذار نکند بر حملات خود افزود که در یک نوبت مدافعین فراگستر به زیبائی و با سر توپ را از خط دروازه برگشت دادند، درحالیکه به پرداخت در تب و تاب زدن گل مساوی بود فراگستر با یک ضربه سر برای سومین بار به گل دست یافت که در لحظات پایانی به پرداخت با ضربه‌ای زمینی گل دوم خود را به ثمر رساند و بازی 3 بر 2 به سود فراگستر تمام شد.

تیم‌های خدمات ماشینی تامین و تراشه سبز تهران برگزار کننده پنجمین بازی هفته چهارم بودند. تا اواسط نیمه اول دو تیم بازی پایاپای و نزدیکی را به نمایش گذاشتند و هر دو تیم فرصت‌های مناسبی را برای به ثمر رساندن گل از دست دادند که میتوان به موارد تک به تک مهار شده از سوی دروازه‌بانان دو تیم اشاره نمود. از اواسط نیمه اول تیم تراشه بازی را در اختیار گرفت لیکن دفاع تامین با انسجام و تجربه بالا بازی را کنترل میکرد که در یک مورد 2 بازیکن تراشه با دروازه‌بان تامین روبرو شدند که وی با رشادت دروازه خود را بسته نگه داشت. حملات تراشه در لحظات پایانی نیمه اول به بار نشست و این تیم روی اشتباه خط دفاعی تامین به گل رسید و نیمه را 1-0 به سود خود خاتمه داد. با آغاز نیمه دوم ضربه سنگین تامین و رفلکس دروازه‌بان تراشه زنگ خطر را برای این تیم به صدا در آورد در ادامه تیم تراشه یک ضربه پنالتی را به تیر دروازه کوبید که در یک رفت و برگشت با ضربه‌ای زمینی دومین گل تراشه به ثمر رسید که تیم تامین بلافاصله با ضربه‌ای زیبا یکی از گل‌ها را جبران کرد. پس از این گل، تیم تراشه سبز با سرعت دادن به بازی توپ و میدان را کاملا در اختیار گرفت و موفق شد چهار بار دیگر دروازه تامین را گشوده و بازی را 6 بر یک به سود خود خاتمه دهد. در این بازی هواداران هر دو تیم و به ویژه تیم تراشه سبز به شدت تیم‌های خود را تشویق می‌کردند.

در ششمین بازی تیم‌های نوین تک سیستم روزبهان و چارگون رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. درنیمه اول تیم روزبهان خیلی زود به گل دست یافت و بلافاصله چارگون گل مساوی را به ثمر رساند. اشتباه مدافعین چارگون گل دوم روزبهان را در پی داشت و در ادامه بازیکنان روزبهان با یک بازی حساب شده گل سوم را هم به ثمر رساندند. تیم چارگون که کاملا دچار یک بازی احساسی شده بود چهارمین گل را نیز دریافت کرد. بازیکنان روزبهان پس از اینکه دو بار تیر دروازه چارگون را به لرزه در آوردند در حالیکه کل مدافعین چارگون جا مانده بودند به گل پنجم دست یافتند. در ادامه چارگون با یک ضربه فنی به گل دوم دست یافت. پس از این گل تیم روزبهان دو بار متوالی دروازه چارگون را فرو ریخت. هشتمین گل روزبهان هم روی یک کار تیمی خوب به ثمر رسید و در ادامه برای نهمین بار دروزاه چارگون گشوده شد و بازی با حساب 9 بر 2 به سود نوین تک سیستم روزبهان خاتمه یافت. تماشاگران پرشور چارگون علیرغم باخت سنگین تیمشان با روحیه عالی این تیم را تا پایان بازی جانانه تشویق کردند.

در هفتمین بازی تیم‌های گسترش ارتباطات نو خاورمیانه و خدمات انفورماتیک برابر هم قرار گرفتند. در شروع مسابقه هر دو تیم نمایشگر یک بازی پایاپای بودند و پیش بینی روند بازی سخت به نظر میرسید ولی بر خلاف ابتدای بازی، تیم خدمات انفورماتیک در اواسط نیمه اول کنترل بازی را به دست گرفت و با نمایش یک کار تیمی و برنامه ریزی شده توانست به 2 گل دست یابد و تیم گسترش ارتباطات نو خاورمیانه را با نگرانی راهی نیمکت کرد. در ابتدای نیمه دوم و خیلی زود خدمات انفورماتیک موفق به زدن گل سوم شد . همین امر شیرازه تیم حریف را از هم گسیخت و منجر به پیروزی 5 بر صفر خدمات انفورماتیک شد . در این بازی، تیم گسترش ارتباطات نو خاورمیانه هر چه تلاش کرد، موفق به کم کردن فاصله گل‌های خورده نشد. نکته جالب توجه این دیدار، رعایت کامل اخلاق از سوی هر دو تیم بود.
تیم‌های امن افزار گستر شریف و آماک کوشا برگزار کننده هشتمین دیدار هفته چهارم بودند. تیم آماک با نمایش کار گروهی بهتر موفق شد نیمه نخست را با 3 گل به سود خودپایان دهد. در این نیمه علیرغم اینکه تیم امن افزار گستر شریف فرصت‌های زیادی بابت جبران گل‌های خورده داشت ولی تمامی این فرصت‌ها را از دست داد. در نیمه دوم بازی هم، تیم آماک بسیار حساب شده بازی کرد و با حفظ توپ و میدان فرصت‌ها را از تیم مقابل گرفت و به دو گل دیگر نیز دست یافت و بازی را با نتیجه 5 بر صفر به سود خود خاتمه داد.

در بازی معوق هفته سوم بازی‌ها، تیم‌های گروه پایتخت و دایا سیستم روبروی هم قرار گرفتند. در این بازی بسیار جذاب و نفس گیر، دو تیم هماهنگ و آماده ظاهر شده و بازی روانی را به نمایش گذاشتند. نیمه اول بازی جذاب و دیدنی بود و با گل زود هنگام گروه پایتخت بر زیبایی بازی افزوده شد، نتیجه بازی تا اواخر نیمه اول به سود تیم گروه پایتخت بود که دایا سیستم توانست گل تساوی را در لحظات پایانی به نام خود ثبت کند و نیمه اول 1-1 مساوی شد. در نیمه دوم حملات هر دو تیم به حدی زیاد بود که گویی میانه میدان فراموش شده و فقط توپ به سمت دروازه‌ها شلیک می‌شد. فشار روی دفاع دو تیم باور نکردنی بود و همین موضوع تعداد خطاها و گل‌ها را بالا برد ولی در نهایت تیم گروه پایتخت موفق شد با نتیجه 6 بر 3 این بازی جذاب را به سود خود خاتمه دهد. لازم به ذکر است تیم دایا سیستم یک پنالتی خود را نیز از دست داد.

از نکات قابل توجه چهارمین روز مسابقات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پیش از بازی سوم هفته چهارم، حرکات موزون ژیمناستیک توسط یک کودک خردسال به زیبائی اجرا شد که مورد توجه و تشویق تماشاچیان حاضر در سالن قرار گرفت.
  • در چهارمین روز این مسابقات 58 گل از خط دروازه‌ها گذشت و میانگین 6/4 گل در هر بازی بدست آمد.
  • از نه بازی انجام شده هیچ یک منجر به تساوی نشد.
  • حضور تماشاگران و اعضاء صنف کماکان چشمگیر و قابل توجه بود.

پنجمین هفته این مسابقات از ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 13/9/88 با دیدار تیم‌های گروه فن آوا و بهینه سازان اطلاعات پویا پیگیری خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و مشاهد تصاویر بازی‌ها به سایت اختصاصی مسابقات به نشانی www.IfCup.ir یا سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به نشانی www.irannsr.org مراجعه فرمائید.

 

 

 

 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
 
نتایج مسابقه نهایی - رده‌بندی
خدمات انفورماتیکمقام سوم
0 - 3
بازی ۶۳
بهینه سازان مقام چهارم
نتایج مسابقه نهایی - فینال
تراشه سبز تهران
 -
بازی ۶۴
مجتمع پایتخت
نشان حامیان

مشاهده فهرست حامیان

 

 

  تیم‌های حاضر  |  جدول گروه‌بندی  |  نتایج مسابقات  |  جدول زمان‌بندی  |  مجموعه تصاویر  |  اخبار 
 
 

 

Powered and development by Adamak.net

http://www.adamak.net 

 
Google Analytics Alternative