محل برگزاری مسابقات صفحه آغازین
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

نگاهی به بازی‌های هفته چهارم جام انفورماتیک

منبع خبر : کارگروه رسانه کمیسیون امور فرهنگی - سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۸۸

نگاهی به بازی‌های هفته چهارم جام انفورماتیکهفته چهارم بازی‌های فوتسال جام انفورماتیک روز جمعه ششم آذر ماه با برگزاری 9 دیدار به شرح زیر ادامه خواهد یافت:

در بازی اول و از ساعت 9:00 صبح تیم‌های افزار پرداز رمیس و سازمان نظام صنفی از گروه E روبروی هم قرار میگیرند، رمیس که در بازی اول خود به تساوی دست یافته است در این دیدار با تمام توان به مصاف تیم سازمان خواهد رفت که در نخستین بازی 3 امتیاز شیرین را بدست آورده است. تقابل میان خط حمله رمیس و خط دفاعی پرتجربه و پرتعداد سازمان بازی زیبائی را پدید خواهد آورد. دیدار تیم‌های یاس ارغوانی و ندا پرداز انفورماتیک نیز از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، ندا پرداز برای جبران باخت هفته اول و یاس برای افزودن به تک امتیاز خود دیدار فشرده‌ای را به نمایش خواهند گذاشت با توجه به تعداد گل زده دو تیم در بازی اول، بنظر میرسد تیمی که بهتر از فرصتها استفاده کند برنده این دیدار باشد.

در سومین بازی و در گروه F افرانت که در بازی اول در یک دیدار نزدیک بازی را باخته به مصاف اسوه ایران می‌رود که سرمست از برد 4-1 برابر به پرداخت پای به هفته چهارم مسابقات میگذارد. باخت در این دیدار کار را برای افرانت بسیار سخت خواهد کرد و لذا بازیکنان این تیم با انگیزه بالا و با تمام توان در برابر اسوه صف آرائی خواهند کرد، اسوه هم که با پیروزی در این دیدار صعود خود را به مرحله بعدی قطعی خواهد کرد، نمیخواهد سرنوشت خود را به روز آخر بسپارد. به پرداخت ملت و فراگستر دومین دیدار گروه F را در شرایطی برگزار میکنند که به پرداخت در صورت باخت شرایط سختی در جدول پیدا میکند و لذا حداقل بدنبال کسب یک تساوی است، فراگستر هم برای تقویت شانس صعود خود بدنبال برد در این میدان است.

از بازی‌های گروه G تیم های برنده روز اول یعنی خدمات ماشینی تامین و تراشه سبز تهران در برابر هم قرار میگیرند. تراشه برای مطرح کردن خود به عنوان مدعی جام به دنبال پیروزی در برابر تامین است، در مقابل تامین هم که در بازی اول با یک گل چارگون را شکست داده است، سعی در خلق شگفتی در این بازی دارد. بازنده های روز اول این گروه یعنی نوین تک سیستم روزبهان و چارگون هم با یکدیگر بازی خواهند کرد باخت در این بازی میتواند به منزله حذف هر یک از دو تیم در مرحله مقدماتی باشد،لذا پیش بینی میشود بازی سختی را بین این دو تیم شاهد باشیم.

در بازی‌های گروه H گسترش ارتباطات نو خاورمیانه در برابر یکی از قوی ترین تیم‌های جام یعنی خدمات انفورماتیک صف آرائی خواهد کرد. خدمات که هفته پیش برد قاطعی را بدست آورده، در این بازی هم بدنبال پیروزی و نهائی کردن صعود خود به مرحله بعدی اس. حریف هم که در بازی نخست پر تحرک و توانمند نشان داده است، تیمی نیست که به سادگی بازنده این دیدار باشد. در بازی دیگر این گروه امن افزار گستر شریف در برابر آماک کوشا قرار میگیرد. آماک کوشا که در بازی اول 4-4 متوقف شده است در این بازی بدنبال کسب پیروزی است و امن افزار گستر شریف هم نمیخواهد زنگ تفریح تیم‌های این گروه باشد.

در آخرین بازی تیم‌های دایا سیستم و گروه پایتخت از گروه B برگزار کننده دیدار معوق هفته سوم خواهند بود که تحلیل این بازی در هفته قبل ارائه شده بود.

 

 

 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
 
نتایج مسابقه نهایی - رده‌بندی
خدمات انفورماتیکمقام سوم
0 - 3
بازی ۶۳
بهینه سازان مقام چهارم
نتایج مسابقه نهایی - فینال
تراشه سبز تهران
 -
بازی ۶۴
مجتمع پایتخت
نشان حامیان

مشاهده فهرست حامیان

 

 

  تیم‌های حاضر  |  جدول گروه‌بندی  |  نتایج مسابقات  |  جدول زمان‌بندی  |  مجموعه تصاویر  |  اخبار 
 
 

 

Powered and development by Adamak.net

http://www.adamak.net 

 
Google Analytics Alternative