محل برگزاری مسابقات صفحه آغازین
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

برگزاری هفته سوم از نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

منبع خبر : کارگروه رسانه کمیسیون امور فرهنگی - جمعه ۲۹ آبان ۱۳۸۸

برگزاری هفته سوم از نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیکسومین هفته از دور مقدماتی مسابقات فوتسال جام انفورماتیک با برگزاری هفت دیدار در روز جمعه 29/8/88 در سالن شهید کشوری به انجام رسید.

در اولین بازی تیم‌های بهینه سازان اطلاعات پویا و رایان گستر کامن رو در روی هم قرار گرفتند. نیمه اول این دیدار، پربرخورد و پایاپای بود که تیم بهینه سازان از یک ضربه کاشته به گل دست یافت، بلافاصله پس از آن تیم رایان گستر فرصت مناسبی را از نقطه پنالتی دوم و با هوشیاری دروازه‌بان حریف از دست داد و در لحظات پایانی نیمه اول نیز توپ را به تیرک دروازه بهینه سازان کوبید. در نیمه دوم تیم بهینه سازان با تغییر در روش بازی خود حملات گسترده‌ای را روی دروازه حریف تدارک دیده و 2 گل پیاپی وارد دروازه رایان گستر نمود با این دو گل شیرازه تیم رایان گستر کامن از هم گسست و در ادامه بازی بهینه سازان با ارائه یک بازی زیبا 4 بار دیگر درازه حریف را گشود و بازی را با نتیجه قاطع 7 بر صفر بسود خود خاتمه داد. در جریان این بازی بازیکن شماره 10 بهینه سازان با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد و بازی بعدی تیمش را از دست داد. تیم بهینه سازان مانند همیشه از تماشاگران پرشور خود که از ساعات اولیه صبح جمعه در سالن حضور داشتند، بهره مند بود.

دومین بازی را تیم‌های نرم افزاری نقش و گروه فن آوا برگزار کردند. تیم نقش با بهره مندی از هواداران پرشور خود که با در دست داشتن پرچم‌های شرکت خود، به شدت این تیم را تشویق میکردند در نیمه اول، بازی محکمی را در برابر فن آوا که برای رسیدن به گل بی تابی میکرد به نمایش گذاشت و با آمادگی دروازه‌بان تیم نقش نیمه اول بدون گل مساوی به پایان رسید. در نیمه دوم تیم فن آوا با افزایش حملات خود به 2 گل دست یافت. از اواسط نیمه دوم تیم نقش سازمان تیمی خود را بازیافت و حملاتی را روی دروازه فن آوا تدارک دید که نهایتا یکی از گل‌های خورده را با یک ضربه سر زیبا پاسخ داد و بازی با نتیجه 2 بر یک بسود فن آوا خاتمه یافت. در جریان این بازی چندین بار هم تیر دروازه مانع از گلزنی تیم فن آوا گردید.

سومین بازی روز سوم میان تیم‌های کرسی رایانه و بهسازان ملت برگزار گردید. در نیمه اول تیم بهسازان ملت با تاکتیک شوت از راه دور سعی در گشودن دروازه کرسی رایانه داشت لیکن آمادگی فوق العاده دروازه‌بان کرسی رایانه در مهار شوت‌های از راه دور مانع بزرگی بر سر راه گل زنی بهسازان بود. سر انجام در شلوغی جلوی دروازه کرسی رایانه مدافع این تیم به اشتباه دروازه تیم خود را گشود و بهسازان ملت پیش افتاد در ادامه نیمه اول تیم کرسی رایانه با یک ضربه کاشته گل مساوی را به رساند و نیمه اول یک بر یک مساوی به پایان رسید. در اوایل نیمه دوم بازیکنان بهسازان با یک شوت از راه دور که پس از اصابت به تیر عمودی به درون دروازه رفت پیش افتادند و در ادامه با پاسکاری کوتاه و با یک ضربه سنگین سومین گل بهسازان نیز به ثمر رسید. پس از این گل کرسی رایانه سعی در جبران گل‌های خورده داشت و موفق شد با یک ضربه از زاویه بسته به دومین گل خوددست یابد. در اواخر بازی کرسی رایانه بهترین فرصت برای مساوی نمودن بازی را از نقطه پنالتی دوم از دست داد و دروازه‌بان بهسازان تیمش را از خوردن گل مساوی نجات داد تا بازی با حساب 3 بر 2 بسود بهسازان خاتمه یابد. اعتراضات مکرر بازیکنان دو تیم به داور مسابقه از نکات قابل توجه این دیدار بود.

در چهارمین بازی تیم‌های پردازش موازی سامان و داده پردازی پویش برق در برابر هم قرارگرفتند. نیمه اول این دیدار علیرغم حملات متعدد تیم پردازش موازی سامان با توجه به چالاکی دروازه‌بان حریف گلی در بر نداشت در این نیمه در چند نوبت هم تیم پویش برق میتوانست به گل دست یابد که نهایتا ثمری برای این تیم نداشت. در نیمه دوم و در شرایطی که تشویق‌های بی امان تماشاگران پر تعداد پردازش موازی سامان شدت یافته بود خیلی زود و با یک ضربه زمینی قفل دروازه پویش برق باز شد. تیم پویش برق بر خلاف تصور پس از دریافت گل با حفظ انسجام تیمی موفق شد گل مساوی را با یک ضربه دقیق به ثمر برساند و پس از این گل دو تیم صحنه‌های زیبائی را بر روی دروازه‌ها پدید آوردند که در لحظات پایانی تیم پردازش موازی سامان از روی نقطه پنالتی به گل دوم دست یافت و بازی را با نتیجه 2 بر یک برد.

تیم‌های همکاران سیستم و سازگار ارقام برگزارکننده پنجمین بازی هفته سوم بودند. در این بازی که هر دو تیم از تشویق هواداران پرشور خود برخوردار بودند در ثانیه‌های آغازین بازی تیم سازگار دروازه حریف راگشود و علیرغم این گل حملات پردامنه خود را بر روی دروازه همکاران ادامه داد و به گل دوم نیز دست یافت پس از این گل عطش گل زنی سازگار فروکش نکرد و با یک شوت سنگین سومین گل را نیز به ثمر رساند، همکاران سیستم که سعی داشت با آرام کردن بازی و گرفتن سرعت بازی حریف به جبران گل‌های خورده بپردازد در یک ضد حمله موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند و نیمه اول با حساب سه بر یک بسود سازگار خاتمه یافت. در اوایل نیمه دوم و در شرایطی که همکاران سیستم برای رسیدن به گل بی تابی میکرد چهارمین گل سازگار به ثمر رسید. همکاران سیستم پس از این گل بر شدت حملات خود افزود که در ادامه یک ضربه پنالتی را با هوشیاری دروازه‌بان سازگار از دست داد. هدر دادن این پنالتی در روحیه تیمی همکاران اثر منفی داشت بگونه‌ای که سازگار موفق شد با تسلط مجدد بر بازی دو بار دیگر با شوت‌های زیبای بازیکنان خود به گل دست یابد. در ادامه بازی تیم همکاران انسجام تیمی خود را بازیافت و موفق شد از نقطه پنالتی دوم به گل دوم دست یابد. در لحظات پایانی بازی دروازه‌بان سازگار ارقام با انجام خطای پنالتی بر روی بازیکن حریف از زمین اخراج شد و تیم همکاران سیستم از نقطه پنالتی برای سومین بار به گل رسید و این بازی نهایتا با نتیجه 6 بر 3 بسود سازگارارقام خاتمه یافت.

در ششمین بازی تیم‌های خدمات انفورماتیک راهبر و آریا رسانه تدبیر(شاتل) رودر روی یکدیگر قرار گرفتند. در نیمه اول و با شروع بازی تیم شاتل خیلی زود به گل دست یافت و بلافاصله راهبر با یک ضربه زمینی بازی را به تساوی کشاند. پس از این گل تیم شاتل حملات متعددی را روی دروازه راهبر تدارک دید و تیم حریف نیز در ضد حملات سعی در به ثمر رسیدن گل داشت. ضربه زیبای بازیکن راهبر و رفلکس تماشائی دروازه‌بان شاتل در اواخر نیمه اول صحنه دیدنی را بوجود آورد. راهبر نیمه دوم را تهاجمی تر آغاز کرد و در اواسط نیمه دوم با یک ضربه سنگین به گل دوم دست یافت. پس از این گل تیم شاتل برای فرار از شکست سراسر حمله شد و موفق گردید دریکی از این حملات به گل مساوی دست یابد. در یک رفت و برگشت تیم شاتل با یک ضربه سر دقیق و فنی به گل سوم دست یافت و در ادامه یکبار هم با ضربه سر تیرک افقی دروازه راهبر به لرزه در آمد، تیم راهبر که بازی برده را باخته بود حملات پرتعدادی را تدارک دید و موفق شد با به ثمر رساندن گل تساوی از شکست بگریزد و این بازی 3-3 مساوی خاتمه یافت. در لحظات پایانی این دیدار بازیکن شماره 5 راهبر با بازیکن شماره 10 شاتل درگیری فیزیکی پیدا کرد که داور با قاطعیت رفتار غیر ورزشی آنها را با دادن کارت قرمز به هردو جریمه نمود. تماشاگران شاتل در طول بازی به شدت تیم خود را حمایت کردند.

در آخرین بازی تیم‌های تهران فراژه و فن آوران انیاک برابر هم قرار گرفتند. انیاک خیلی زود و با ضربه‌ای سنگین به گل دست یافت و تیم فراژه هم به سرعت گل مساوی را به ثمر رساند و بلافاصله انیاک به گل دوم دست یافت. پس از این گل تیم انیاک با سرعت دادن به بازی 2 گل دیگر به ثمر رساند و نیمه اول را با حساب 4 بر یک بسود خود خاتمه داد. در نیمه دوم بازیکنان انیاک با یک حرکت سریع به گل پنجم دست یافتند. برخلاف تصور شیرازه تیم فراژه از هم نپاشید و این تیم موفق شد در دقایق پایانی توپ و میدان را در اختیار بگیرد و با یک کار گروهی خوب دومین گل خود را به ثمر رساند در ادامه تیم تهران فراژه از یک ضربه کرنر به گل سوم دست یافت و یک موقعیت حتمی گل را نیز در برابر دروازه خالی انیاک از دست داد. تیم انیاک هم با تدارک ضد حملات سعی در افزودن بر تعداد گل‌های خود داشت که توفیقی حاصل ننمود و این دیدار با حساب 5 بر 3 به سود انیاک خاتمه یافت.

از نکات قابل توجه سومین روز مسابقات میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استقبال تماشاگران از بازیهای روز سوم بسیار چشمگیر بود و در بعضی بازیها جالی خالی در سکوها به سختی گیر می آمد.
  • در این روز دروازه‌بانان اکثر تیمها روز خوبی داشتند و تیر دروازه‌ها نیز بارها به لرزه در آمد.
  • دیدار تیم‌های گروه پایتخت و دایا سیستم بنا به درخواست قبلی تیم دایاسیستم وبا تائید هیئت برگزار کننده مسابقات انجام نشد و به هفته آینده موکول گردید.
  • در این روز اعتراض به تیم داوری و خشونت بازیکنان در چند نوبت مشاهده شد که جا دارد مسئولین تیمها با توجه بیشتر به اهداف عالیه این مسابقات بازیکنان خاطی خود را توجیه نمایند.
    در سومین روز این مسابقات 41 گل از خط دروازه‌ها گذشت و میانگین ۸.۵ گل در هر بازی بدست آمد.
  • از هفت بازی انجام شده تنها یک بازی به تساوی انجامید.

چهارمین هفته این مسابقات از ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ ۸۸/۹/۶ با دیدار تیم‌های افزارپرداز رمیس و سازمان نظام صنفی پیگیری خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و مشاهد تصاویر بازی‌ها به سایت اختصاصی مسابقات به نشانی www.IfCup.ir یا سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به نشانی www.irannsr.org مراجعه فرمائید.

 

 

 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
 
نتایج مسابقه نهایی - رده‌بندی
خدمات انفورماتیکمقام سوم
0 - 3
بازی ۶۳
بهینه سازان مقام چهارم
نتایج مسابقه نهایی - فینال
تراشه سبز تهران
 -
بازی ۶۴
مجتمع پایتخت
نشان حامیان

مشاهده فهرست حامیان

 

 

  تیم‌های حاضر  |  جدول گروه‌بندی  |  نتایج مسابقات  |  جدول زمان‌بندی  |  مجموعه تصاویر  |  اخبار 
 
 

 

Powered and development by Adamak.net

http://www.adamak.net 

 
Google Analytics Alternative