محل برگزاری مسابقات صفحه آغازین
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

نتایج دومین هفته از نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

منبع خبر : کارگروه رسانه کمیسیون امور فرهنگی - جمعه ۲۲ آبان ۱۳۸۸

نتایج دومین هفته از نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیکدومین هفته از مسابقات فوتسال جام انفورماتیک با برگزاری هشت دیدار در روز جمعه 22/8/88 در سالن شهید کشوری به انجام رسید . با برگزاری بازیهای این هفته هر 32 تیم حاضر در تورنمنت، اولین دیدار خود را برگزار کرده اند.

در اولین بازی تیم سازمان نظام صنفی برابر ندا پرداز انفورماتیک قرار گرفت .در نیمه اول تیم ندا پرداز موفق شد با یک گل از حریف خود پیش بیفتد و این گل را تا پایان نیمه حفظ کرد . سازمان نظام صنفی در نیمه دوم خیلی سریع به گل تساوی دست یافت و در ادامه گل دوم خود را نیز با یک ضربه دقیق به ثمر رساند و بازی را در نهایت با حساب 2 بر یک بسود خود خاتمه داد.از نکات قابل توجه این بازی حضور مدیر عامل شرکت نداپرداز درون دوازه تیم سازمان نظام صنفی بود که بارها با واکنش های مناسب خود فرصت گل زنی را از بازیکنان تیم شرکت خود گرفت.

دومین بازی را تیم های افزار پرداز رمیس و یاس ارغوانی برگزار کردند.نیمه اول این دیدار علیرغم تلاشهای هر دو تیم که اشتیاق زیادی برای پیروزی داشتند 1-1 مساوی خاتمه یافت .در نیمه دوم تیم یاس ارغوانی با افزودن بر حملات خود موفق شد گل دوم را نیز بثمر رساند.پس از این گل تیم رمیس بر تلاش و تحرک خود افزود و در اواخر بازی به گل تساوی دست یافت و دو تیم با تساوی 2 بر 2 به کسب یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.

سومین بازی روز دوم میان تیمهای به پرداخت ملت و اسوه ایران برگزار گردید.تیم اسوه که از تشویق تماشاگران پرشور خود بهره مند بود در برابر تیم تازه وارد به پرداخت ملت بازی تماشائی را برگزار کرد و از فرصتهای خود بخوبی بهره جست تیم به پرداخت نیز بازی جذابی را به نمایش گذاشت و با انرژی بسیار سعی در کسب نتیجه مناسب در این دیدار داشت لیکن در نهایت تیم اسوه موفق شد با نتیجه 4 بر یک پیروز از میدان خارج شود.

در چهارمین بازی تیمهای افرا نت و فراگستر بر گزار کننده یک دیدار جذاب و تماشائی بودند.دو تیم در نیمه اول به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافتند لیکن در نیمه دوم حملات متعددی از سوی دو تیم بر روی دروازه ها انجام و صحنه های زیبائی پدید آمد و بازی نهایتا با حساب 3 بر 2 به سود فراگستر خاتمه یافت.بازیکن شماره 9 فراگستر پس از به ثمر رساندن گل سوم با حرکات آکروباتیک اقدام به خوشحالی کردن نمود.

تیمهای تراشه سبز تهران (نائب قهرمان هشتمین دوره بازیها) و نوین تک سیستم روزبهان در پنجمین بازی روز دوم به مصاف هم رفتند.در نیمه اول این بازی تیم روزبهان بدون ترس از حریف نامدار خود بازی تماشائی و پایاپائی را به معرض نمایش گذاشت لیکن تیم تراشه سبز با بهره مندی از تجربه بیشتر موفق شد نیمه اول را با حساب 2 بر صفر بسود خود خاتمه دهد.در نیمه دوم تیم تراشه سبز که از تشویق شدید تماشاگران خود نیز بهره مند بود یک گل دیگر به ثمر رساند و با حساب 3 بر صفر برنده این دیدار شد.

در ششمین بازی تیمهای خدمات ماشینی تامین و چارگون رودر روی یکدیگر قرار گرفتند.در نیمه اول این دیدار تیم تامین موفق شد با ارائه یک بازی روان و تاحدودی برتر با یک گل از حریف پیش بیفتد لیکن در نیمه دوم تیم چارگون با ارائه یک بازی سرعتی تلاش بسیاری برای جبران تک گل خورده انجام داد لیکن درخشش دروازه بان تیم تامین و دیرک دروازه مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی چارگون شد و بازی با همان تک گل نیمه اول بسود تامین خاتمه یافت.

در بازی هفتم تیم خدمات انفورماتیک قهرمان دوره هشتم در برابر تیم امن افزار گستر شریف صف آرائی نمود و با ارائه یک بازی تهاجمی و برتر حریف خود را با نتیجه پرگل 7 بر صفر شکست داد و مجددا خود را به عنوان یک مدعی مطرح نمود تیم امن افزار نیز تلاش خود را انجام داد لیکن بازی حرفه ای حریف مانع از کسب نتیجه بهتر توسط این تیم گردید.

برگزار کننده آخرین دیدار روز دوم تیمهای آماک کوشا و گسترش ارتباطات نو خاورمیانه بودند.این بازی یکی از نزدیک ترین و پرهیجان ترین بازیهای این روز بود که در آن هر دو تیم با ارائه بازی سرعتی و تهاجمی به دفعات دروازه یکدیگر را تهدید نمودند لیکن برابری توان دو تیم در نتایج هر دو نیمه کاملا مشهود بود و در شرایطی که بازی در نیمه اول 2بر2 مساوی بود نهایتا 4 بر 4 مساوی خاتمه یافت.

از نکات قابل توجه دومین روز مسابقات میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جناب آقای مهندس خوانساری ابیانه با لباس ورزشی تیم سازمان پیش از شروع بازی تیمهای سازمان نظام صنفی و ندا پرداز به تمرین پرداخت و جناب آقای مهندس ذوالفقاریان عضو هیئت مدیره سازمان با شماره 8 در تیم سازمان بازی کرد،جناب آقای مهندس زند دبیر ورزش سازمان نیز همچون سالهای قبل در تیم سازمان حضور داشت.
  • جناب آقای مهندس دانش عضو هیئت مدیره سازمان با حضور در سالن بازی تیمهای سازمان نظام صنفی و ندا پرداز را از نزدیک مشاهده نمود.
  • تایمر و تابلوی دیجیتال شرکت ندا پرداز انفورماتیک بعنوان یکی از اسپانسرهای این مسابقات که به بازیکنان و تماشاگران خوش آمد گوئی میکرد در سالن جلب توجه مینمود.
  • در اولین بازی تعداد زیادی از دانشجویان تربیت بدنی در سالن حضور داشته و به تشویق هر دو تیم پرداختند.
  • در دومین روز مسابقات 36 گل از خط دروازه ها گذشت و میانگین 4.5 گل در هر بازی بدست آمد که نسبت به هفته اول شاهدبه ثمر رسیدن تعداد گل به مراتب کمتری بودیم.
  • از هشت بازی انجام شده دو بازی به تساوی انجامید.

سومین هفته این مسابقات از ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 29/8/88 با دیدار تیمهای رایان گستر کامن و بهینه سازان اطلاعات پویا پیگیری خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و مشاهد تصاویر بازی‌ها به سایت اختصاصی مسابقات به نشانی www.IfCup.ir یا سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به نشانی www.irannsr.org مراجعه فرمائید.

 

 

 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
 
نتایج مسابقه نهایی - رده‌بندی
خدمات انفورماتیکمقام سوم
0 - 3
بازی ۶۳
بهینه سازان مقام چهارم
نتایج مسابقه نهایی - فینال
تراشه سبز تهران
 -
بازی ۶۴
مجتمع پایتخت
نشان حامیان

مشاهده فهرست حامیان

 

 

  تیم‌های حاضر  |  جدول گروه‌بندی  |  نتایج مسابقات  |  جدول زمان‌بندی  |  مجموعه تصاویر  |  اخبار 
 
 

 

Powered and development by Adamak.net

http://www.adamak.net 

 
Google Analytics Alternative