محل برگزاری مسابقات صفحه آغازین
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

آغاز نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

منبع خبر : کارگروه رسانه کمیسیون امور فرهنگی - جمعه ۱۰ آبان ۱۳۸۸

افتتاحیه و شروع نهمین جام انفورماتیک هفته اول از دور مقدماتی نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک که با حضور 32 تیم از میان شرکت‌های عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران و در قالب 8 گروه 4 تیمی به رقابت خواهند پرداخت، روز جمعه مورخ 15/8/88 در سالن شهید کشوری و با حضور تماشاگران پرشور صنف IT برگزار گردید.

پیش از شروع اولین مسابقه جناب آقای مهندس زندیه وکیلی دبیر ورزش سازمان طی سخنانی با یادآوری نقش این مسابقات بر تقویت دوستی‌ها و اتحاد و انسجام صنفی هدف از برگزاری این مسابقات را یادآور شدند.

در اولین بازی تیم‌های بهینه سازان اطلاعات پویا (تیم چهارم جام نهمین) و نرم افزاری نقش در حضور تماشاگران پر تعداد هر دو تیم به مصاف هم رفتند. در نیمه اول شاهد یک بازی نزدیک و فشرده از سوی دو تیم بودیم که تیم بهینه سازان موفق شد این نیمه را با دو گل به سود خود خاتمه دهد. در نیمه دوم بهینه سازان حملات گسترده‌ای را روی دروازه تیم نقش تدارک دید و چهار بار دیگر موفق به گشودن دروازه حریف خود شد و نهایتا این مسابقه را با نتیجه 6 بر صفر به سود خود خاتمه داد.

دومین بازی را تیم‌های گروه فن آوا و رایان گستر کامن برگزار کردند. در این دیدار پایاپای هر دو تیم خطرات متعددی را روی دروازه‌ها پدید آوردند که در نهایت تیم گروه فن آوا موفق شد با حساب 4 بر 3 حریف سرسخت خود را شکست دهد.

سومین بازی روز اول میان تیم‌های قدرتمند بهسازان ملت و مجتمع پایتخت برگزار گردید. نیمه اول این دیدار علیرغم بازی تماشائی هر دو تیم گلی در بر نداشت لیکن در نیمه دوم موتور گل زنی هر دو تیم روشن شد و تلاش تیم‌ها ثمری جز تساوی 2 بر 2 در پی نداشت.

در چهارمین بازی تیم‌های کرسی رایانه و دایا سیستم به دیدار هم رفتند که بازی پرتحرکی را از هر دو تیم شاهد بودیم. دراین بازی فرصت‌های متعددی برای طرفین بوجود آمد لیکن در نهایت تیم دایا سیستم با نتیجه 3 بر یک حریف خود را مغلوب نمود.

تیم‌های سازگار ارقام و خدمات انفورماتیک راهبر پنجمین بازی روز اول را برگزار کردند. نیمه اول این بازی علیرغم حملات پرشمار هر دو تیم 1-1 مساوی خاتمه یافت لیکن در نیمه دوم جشنواره‌ای از گل به راه افتاد و دو تیم ارائه گر یک بازی تهاجمی و سریع بودند که تیم راهبر با استفاده بهتر از موقعیت‌های خود موفق شد با نتیجه پرگل 7 بر 3 پیروز این میدان باشد.

در ششمین بازی تیم‌های همکاران سیستم و آریا رسانه تدبیر (شاتل) رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. در نیمه اول شاهد دیداری فشرده و نفس گیر بودیم که تیم همکاران موفق شد 2-1 نیمه را به سود خود خاتمه دهد. در نیمه دوم دیدار، تیم همکاران با ارائه یک بازی منطقی دو ر دیگر دروازه شاتل را گشود و نهایتا بازی را با نتیجه 4 بر یک به سود خود خاتمه داد. شاتل نیز چند بار فرصت‌های مناسبی را به دست آورد که آمادگی دروازه‌بان و مدافعین همکاران مانع از به ثمر رسیدن گل‌های دیگر برای این تیم شد.

در بازی هفتم و در مصاف میان تیم‌های داده پردازی پویش برق و فن آوران انیاک تیم انیاک با هوشیاری از فرصت‌های گل زنی خود استفاده نموده و تیم پویش برق را با نتیجه پرگل 8 بر 2 مغلوب ساخت.

برگزار کننده آخرین دیدار روز اول تیم‌های تهران فراژه و پردازش موازی سامان بودند که در این دیدار تیم پردازش موازی سامان با ارائه یک بازی روان و تهاجمی حریف خود را با نتیجه 7 بر یک شکست داد.

از نکات قابل توجه روز اول مسابقات میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سرکار خانم مهندس طهماسبی عضو هیئت مدیره سازمان و مسئول کمیسیون امور فرهنگی، جناب آقای مهندس دانش عضو هیئت مدیره سازمان و مسئول کارگروه ارتباط با رسانه کمیسیون امور فرهنگی،جناب آقای مهندس پور نقش بند عضو هیئت مدیره سازمان، جناب آقای مهندس ذوالفقاریان عضو هیئت مدیره سازمان و جناب آقای مهندس حیدری رنجبر عضو هیئت مدیره سازمان در سالن حضور داشته و از نزدیک به تماشای مسابقات نشستند.
  • جناب آقای مهندس رجب زاده بنیانگذار این مسابقات و تنی چند از مسئولین و مدیران تیم‌های شرکت کننده در کنار اعضای تیم خود در سالن حضور داشتند.
  • در اولین روز مسابقات 54 گل از خط دروازه‌ها گذشت و میانگین 6.75 گل در هر بازی بدست آمد.
  • از هشت بازی انجام شده فقط یک بازی به تساوی انجامید.
  • حضور چشمگیر و پرشور خانوادهای تیم‌های شرکت کننده که با تشویق‌های پی در پی خود به گرمای مسابقات افزوده بودند، در سالن بسیار جالب توجه بود.
  • در سالن مسابقات پارچه‌ای نصب شده بود با عنوان یک رویداد ورزشی یک فرصت صنفی که تاکیدی بود بر هدف و ماهیت مسابقات.
  • تیم داده پردازی پویش برق در اقدامی پسندیده با دسته‌های گل به سوی تیم رقیب رفت.

دومین هفته این مسابقات از ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 22/8/88 با دیدار تیم‌های نداپرداز انفورماتیک و سازمان نظام صنفی پیگیری خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و مشاهد تصاویر بازی‌ها به سایت اختصاصی مسابقات به نشانی www.IfCup.ir یا سایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به نشانی www.irannsr.org مراجعه فرمائید.

 

 

 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
 
نتایج مسابقه نهایی - رده‌بندی
خدمات انفورماتیکمقام سوم
0 - 3
بازی ۶۳
بهینه سازان مقام چهارم
نتایج مسابقه نهایی - فینال
تراشه سبز تهران
 -
بازی ۶۴
مجتمع پایتخت
نشان حامیان

مشاهده فهرست حامیان

 

 

  تیم‌های حاضر  |  جدول گروه‌بندی  |  نتایج مسابقات  |  جدول زمان‌بندی  |  مجموعه تصاویر  |  اخبار 
 
 

 

Powered and development by Adamak.net

http://www.adamak.net 

 
Google Analytics Alternative