محل برگزاری مسابقات صفحه آغازین
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

آئین‌نامه اجرایی نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک

منبع خبر : روابط عمومی سازمان نظام صنفی - دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۸

آئین‌نامه اجرایی نهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک 1- به منظور تحقق اهداف برگزاری اين دوره از مسابقات، کميته‌ای متشکل از 3 نفر به نام کميته اجرايي که اعضای آن توسط کميسيون فرهنگی تعيين می‌گردند و کميته ديگری متشکل از 7 نفر به عنوان کميته برگزاری که اعضای آن يک نفر از کميته اجرايي، يک نفر به عنوان نماينده داوری ، سه نفر از کميسيون فرهنگی و2 نفر ديگر با راي گيري از بين سرپرستان تيم هاي شرکت کننده تعيين و با هدف ارائه مشاوره و تعيين دستورالعمل-های مربوط به بازی‌ها و تصميم‌گيری درخصوص تخلفات احتمالی، همچنين تشکيل تيم منتخب انفورماتيک جهت حضور در مسابقات معتبر فعاليت می‌نمايد.

2- رعايت چهارچوب شئونات اخلاقی و اجتماعی، نظم و انضباط شايسته و در شأن خانواده انفورماتيک الزامی می‌باشد.

3- مسئوليت حرکات و رفتارهای بازيکنان هر تيم به عهده سرپرست تيم و مديرعامل آن شرکت می‌باشد.
4- اين دوره از مسابقات براساس قوانين و مقررات فوتسال فدراسيون فوتبال جمهوری اسلامی ايران برگزار و قضاوت بازی‌ها به عهده داوران رسمی و مورد تاييد فدراسيون فوتبال می‌باشد و هرگونه تصميمات احتمالی از طرف کميته اجرايي برای تيم‌های حاضر لازم‌الاجرا می‌باشد.

5- تعداد نفرات هر تيم با احتساب مربی و سرپرست 12 نفر می‌باشد که مربی و سرپرست حق بازی کردن در تيم‌های خود را ندارند و کليه تيم‌ها ملزم به ارائه سه ماهه ليست آخرين بيمه تامين اجتماعی می‌باشند و عدم رعايت موارد ذکر شده قوياً منجر به حذف تيم از ادامه مسابقات خواهد گرديد. در اين دوره هيچ تيمی حق استفاده از بازيکن ميهمان را ندارد و کليه بازيکنان هر تيم از پرسنل بيمه شده آن شرکت می‌باشند. کارمندان قراردادی و نيمه وقت غيرمندرج در ليست بيمه، حق شرکت در تيم را ندارند. عدم رعايت نکات ذکر شده منجر به حذف تيم خواهد گرديد.

6- وروديه تيم‌ها جهت حضور در مسابقات 3.000.000 ريال می‌باشد و برای شرکتهايي که حق‌عضويت سال ۱۳۸۸ خود را پرداخت کرده‌اند، 20 درصد تخفيف منظور می‌گردد و می‌بايست در موقع ثبت‌نام به حساب سازمان نظام صنفی رايانه‌ای استان تهران واريز گردد.

7- مسابقات در دو زمان 15 دقيقه رونده با 5 دقيقه استراحت بين دو نيمه انجام می‌گردد.

8- فهرست بازيکنان هر تيم ممهور به مهر شرکت و امضای مديرعامل آن شرکت مبنی بر تطابق مشخصات بازيکنان با آيين‌نامه اجرايي ملاک رسيدگی خواهد بود.

9- هر شرکت می‌تواند حداکثر نسبت به معرفی دو تيم کامل اقدام نمايد. بديهی است هر بازيکن فقط می‌تواند برای يک تيم بازی کند.

10- در اين دوره از مسابقات دو يا سه شرکت عضو نظام صنفی میوانند با به اشتراک گذاشتن بايکنان خود در قالب يک تيم و با نام مشخص و واحد اقدام نمايند. بديهی تمامی مسئوليت اين تيم برعهده مديرعاملی خواهد بود که نهايتاً فرم ثبت‌نام و شناسايي را تاييد خواهد نمود.

11- جرايم کارت زرد و قرمز هر بازی ثبت و برای بازی بعد محاسبه می‌گردد. دريافت 2 کارت زرد در دو بازی موجب محروميت در بازی بعدی بازيکن خاطی می‌گردد. جرايم تا پايان مسابقات به قوت خود باقی خواهد ماند.

12- تعويض‌ها با نظارت داور به هر تعداد آزاد می‌باشد.

13- حضور کليه تيم‌ها یک ساعت قبل از شروع مسابقه در محل برگزاری الزامی است و بازی رأس ساعت مقرر برگزار خواهد گرديد.

14- ثبت‌نام بازيکنان جديد برای تيم پس از شروع مسابقات به هيچ وجه امکان‌پذير نمی‌باشد.

15- هر تيم می‌تواند در هر نيمه بازی يک بار توسط مربی خود از داور مسابقه درخواست يک دقيقه وقت استراحت نمايد.

16- نحوه برگزاری و جدول کامل مسابقات تا مرحله فينال قبل از آغاز رقابت‌ها به کليه تيم‌ها ابلاغ می‌گردد و در سايت مخصوص مسابقات قرار خواهد گرفت.

17- قرعه‌کشی مسابقات در جلسه‌ای با حضور نمايندگان کليه تيم‌ها انجام می‌پذيرد.

18- چنانچه تيمی از مرحله شروع مسابقات اعلام انصراف نمايد، علاوه بر عدم پرداخت حق ثبت‌نام، کميته اجرايي درباره نتايج بازی‌های ايشان تصميم‌گيری می‌نمايد.

19- از مرحله مقدماتی به بعد، در صورت تساوی دو تيم در وقت قانونی، 5 ضربه پنالتی برای هر تيم، تعيين-کننده برنده مسابقه می‌باشد.

20- اطلاعيه‌هايي که از طريق سايت سازمان و يا سايت رسمی مسابقات اعلام می‌گردد، جهت کليه تيم‌ها لازم-الاجرا می‌باشد.

21- ارائه يک برگ فتوکپی شناسنامه به انضمام دو قطعه عکس پرسنلی برای هر بازيکن و کپی ليست بيمه 3 ماه اخير هر شرکت ممهور به مهر سازمان تامين اجتماعی و تکميل فرم شناسايي پيوست با تاييد مديرعامل الزامی است.

 

 

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
 
نشان حامیان

مشاهده فهرست حامیان

 

 

 

  تیم‌های حاضر  |  جدول گروه‌بندی  |  نتایج مسابقات  |  جدول زمان‌بندی  |  مجموعه تصاویر  |  اخبار 
 
 

 

Powered and development by Adamak.net

http://www.adamak.net 

 
Google Analytics Alternative